خبرگزاری کار ایران

صلاح با چند روز تاخیر به تیم ملی مصر می‌پیوندد

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۸۸۹

تیم ملی فوتبال مصر برای حضور هر چه بهتر در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا بدون ستارگان خود اردوهای خود را برگذار می‌کند.

به گزارش ایلنا، در حالی تیم ملی مصر خود را برای رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا آماده می‌کند که 8 بازیکن مصر لژیونر هستند و در خارج از مصر بازی می‌کنند.

اردوهای آماده سازی تیم ملی مصر در حالی برگزار می‌شود که ستاره این تیم یعنی محمد صلاح بخاطر حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا و همچنین محمد الننی بازیکن تیم فوتبال آرسنال به دلیل حضور در فینال لیگ اروپا  هنوز در تمرینات تیم ملی مصر حاضر نشده‌اند.

خاویر آگیره سرمربی تیم ملی مصر اعلام کرده 6 لژیونر ما در اواسط ماه می رقابت‌های باشگاهی برای آنها به اتمام رسیده و بعد از آن به تعطیلات رفته و سپس به اردوهای تیم ملی اضافه شدند اما محمد صلاح با لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت و موفق به کسب عنوان قهرمانی گردید و همچنین الننی نیز با آرسنال در فینال لیگ اروپا حضور داشت برای همین فصل برای آنها دیر تر از بقیه به اتمام رسید به همین جهت با نظر من و کادر فنی آنها به تعطیلات کوتاه مدت رفته‌اند و در هفته آتی به جمع ما ملحق خواهند شد.

مصر با هفت قهرمانی در آفریقا و دو نایب قهرمانی پر افتخار ترین تیم در جام ملت‌های آفریقا می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز