خبرگزاری کار ایران

هیئت رئیسه کمیسیون‌های 10 گانه اتاق مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۶۹۸

پس از برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی در اسفندماه سال گذشته انتصاب اعضای هیئت رئیسه کمیسیون‌های 10 گانه اتاق در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، اعضای هیئت رئیسه کمیسیون‌های اتاق بازرگانی تهران مشخص شد.

پس از برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی در اسفندماه سال گذشته انتصاب اعضای هیئت رئیسه کمیسیون‌های 10 گانه اتاق در دستور کار قرار گرفت که ریاست مهمترین کمیسیون آن که در حوزه تسهیل تجارت و توسعه صادرات است به محمد لاهوتی رسید ضمن آ‌نکه مهدی شریفی نیک‌نفس و افروز بهرامی (مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات) به عنوان نواب رئیس اول و دوم انتخاب شدند.

در انتخابات کمیسیون انرژی و محیط زیست نیز رضا پدیدار، رئیس و حمیدرضا صالحی و بهزاد حضرتی به نائب رئیسی رسیدند.

در کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی نیز کاوه زرگران مانند دوره قبل به ریاست آن رسیدند و محمدرضا فرشچیان و مهدی معصومی نیز نائب رئیس شدند.

ریاست کمیسیون اقتصاد سلامت به محمود نجفی عرب و ریاست کمیسوین حمایت قضایی و مبارزه با فساد به حسن فروزان‌فرد رسید.

در کمیسیون تازه تاسیس اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال سیدمجید صدری به ریاست رسید و فرزین فردیس و شهاب جوانمردی نیز نائب رئیس شدند.

ریاست کمیسیون بهبود محیط کسب و کار و رفع موانع تولید نیز به محمدرضا نجفی‌منش رسید و علی نقیب و محمدمهدی سنایی نائب رئیس آن شدند.

در انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون بازار پول و سرمایه نیز تنها سریال مستوفی نامزد آن شد که به همراه افروز بهرامی و عباس آرگون هیئت رئیسه این کمیسیون را تشکیل دهند اما شلوغ‌ترین و پرازدحام‌ترین کمیسیون‌ اتاق که همان صنعت و معدن است ریاست آن به محمدرضا ظهره‌وندی عضو انجمن آسانسور رسید و علیرضا کلاهی و احمد صادقیان نیز نائب رئیس آن شدند.

ریاست کمیسیون گردشگری این دوره اتاق بازرگانی  نیز به مجید حسینی‌نژاد رسید و سجاد قرقی و حرمت‌اله رفیعی نیز نائب رئیس آن شدند.

با مشخص شدن اعضای هیئت رئیسه کمیسیون‌های 10 گانه اتاق بازرگانی تهران این کمیسیون‌ها از هفته آینده به طور رسمی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز