خبرگزاری کار ایران

یک مقام فرانسوی:

سفر آبه به تهران، گامی در جهت فراهم کردن بستر مذاکره میان ایران و آمریکا است

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۲۲۲

یکی مقام فرانسوی بر تداوم همکاری فرانسه و آمریکا در مورد ایران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از نشنال، یک مقام کاخ ریاست‌جمهوری فرانسه از تداوم همکاری مشترک میان فرانسه و آمریکا درباره «ایران» خبر داد.

این مقام فرانسوی که نامش منتشر نشده است در این باره افزود: با وجود اختلاف‌های آشکار بین سران دو کشور در مورد بحران‌های خاورمیانه، موضوع ایران و برگزیت، روسای جمهور فرانسه و آمریکا گفت‌وگوهای خوبی داشتند.

 وی در ادامه افزود: این نشست بسیار مهم بود که به ما این امکان را داد تا بتوانیم با هم به همکاری بپردازیم. رییس‌جمهور آمریکا در واقع به دنبال توافقی بهتر با ایران است.

این مقام فرانسوی همچنین در مورد سفر نخست وزیر ژاپن به تهران گفت: سفر اخیر ترامپ به ژاپن و همچنین سفر «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن به تهران، به عنوان اقدامی مهم و اساسی برای کاهش تنش میان ایران و آمریکا و گامی در جهت فراهم کردن بستر مذاکره میان این دو کشورخواهد بود.

وی در ادامه اضافه کرد: بسیار مهم است که در مورد وضعیت بسیار پرتنش با ایران بحث و برای کاهش تنش میان ایران و آمریکا تلاش کنیم. وظیفه ما تلاش برای کاهش تنش میان این دو کشور  است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز