خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخاباتی اردبیل خبر داد ؛

گزارش روزانه تخلفات انتخاباتی کاندیداهای مجلس به مبادی قانون

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۸۹۲

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: هرگونه تحرک و تخلفات انتخاباتی کاندیداهای مجلس به صورت روزانه و مستمر به مبادی قانونی گزارش می‌شود.

به گزارش ایلنا ، بهروز ندایی در سومین جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل که با حضور اعضای کمیته‌های ششگانه در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: زیرساخت‌ها و تجهیزات موردنیاز برگزاری انتخابات تامین می‌شوند تا در ایام منتهی به این رویداد مهم در استان شاهد هیچ مشکلی نباشیم.

وی با اشاره به اینکه ما زمان‌بندی انتخابات را در روزهای اخیر از طریق رسانه‌های استان اعلام کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود کاندیداها با پایبندی به زمان‌‌بندی اعلام شده پای در عرصه رقابت‌های انتخاباتی بگذارند تا همچون سال‌های گذشته شاهد برگزاری انتخابات سالم و پرشور و به دور از هیجانات کاذب در سطح استان باشیم.

سخنگوی ستاد انتخابات استان اردبیل به زمان یک هفته‌ای برای اعلام استعفای کاندیداها اشاره کرد و گفت: تا 16 خردادماه این افراد باید علاوه بر اعلام استعفا تائیدیه خود را نیز دریافت کرده و تا زمان ثبت نام نزد خود نگهداری کنند.

وی ادامه داد:‌ پیش‌بینی‌های لازم در خصوص تامین تجهیزات از جمله سیستم کامل رایانه و زیرساخت مخابراتی مورد نیاز در برگزاری انتخابات آتی با تکیه بر ظرفیت ادارات و دستگاه‌های دولتی انجام می‌گیرند و به نظر می‌رسد در این خصوص هیچ نقصی در اردبیل وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز