خبرگزاری کار ایران

ویتوریا: الاتحاد؟ تمرکزم روی ذوب آهن است

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۰۹۲

سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان گفت: ما فردا با ۱۱ بازیکن بازی می‌کنیم. تمام بازیکنان را آورده‌ایم. فصل سختی داشتیم و قهرمان شدیم. برای پیروزی به زمین می‌رویم

به گزارش ایلنا، روی ویتوریا در نشست خبری پیش از بازی ذوب آهن ایران با النصر عربستان که در ورزشگاه العربی برگزار می شود، گفت: این آخرین مسابقه مرحله گروهی است. این دومین بار است که برای بازی اینجا هستیم ولی پیروزی به قطر آمده‌ایم.

او ادامه داد: مسابقه بین دو تیم قدرتمند است ولی امتیاز آن چندان اهمیت ندارد چون هر دو تیم صعود کرده‌اند.

سرمربی تیم النصر در خصوص صدرنشینی در صورت برد در این بازی تاکید کرد: ما دنبال پیروزی در هر مسابقه‌ای هستیم. هر دو تیم صعود کرده‌اند. فردا حریف خوبی داریم اما می‌خواهیم پیروز شویم.

ویتوریا در پاسخ به این سئوال که در صورت صدرنشینی و صعود به عنوان تیم اول با تیم الاتحاد در مرحله یک هشتم باید بازی کنید، گفت: به این مسئله فکر نمی‌کنم. این مسابقه بعد از اتمام فصل برگزار می‌شود. فردا مشخص می‌شود چه تیمی به عنوان صدرنشین صعود می‌کند.

او درباه غایبان تیمش در بازی فردا تصریح کرد: ما فردا با ۱۱ بازیکن بازی می‌کنیم. تمام بازیکنان را آورده‌ایم. فصل سختی داشتیم و قهرمان شدیم. برای پیروزی به زمین می‌رویم. با همان ترکیبی که در بازی رفت حاضرشدیم در این مسابقه حضور می‌یابیم.

سرمربی النصر در خصوص کیفیت تیم ذوب آهن  گفت: ذوب آهن تیم بسیار خوبی است. آنها در صدر جدول هستند ومستحق این جایگاه هستند. موتور ما دیر روشن شد و دو بازی اول را با موفقیت پشت سر نگذاشتیم. ما هم مستحقجایگاه بهتری هستیم. هر دو تیم می‌خواهند پیروز شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز