خبرگزاری کار ایران

افشاگری دلبوسکه از قهر عجیب آنلکا در رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۶۲۱

ویسنته دل‌بوسکه گفت، نیکولا آنلکا، زمانی که در رئال مادرید بود، حاضر نشده بود به تمرینات بیاید چون بازیکنان در جشن شادی پس از گل او شرکت نمی‌کردند.

به گزارش ایلنا، آنلکا یک فصل را زیر نظر دل‌بوسکه در رئال گذراند و سپس در سال 2000 راهی پاری سن‌ژرمن شد. دل‌بوسکه گفت: «آنلکا بازیکنی است که بسیار برای ما خرج برداشت. رئال مادرید 5 میلیون یورو سر او هدر داد و ما او را با تصور اینکه ستاره است خریدیم. او به رختکن ما آمد و یک روز به ما گفت که ما بابت موفقیت‌هایش خوشحال نیستیم و سر گل‌هایش به اندازه کافی خوشحالی نمی‌کنیم. او یکی دو روز به همین دلیل به تمرینات نیامد و باشگاه هم او را جریمه کرد.»

آنلکا یکی از بازیکنان پرآوازه پرشماری بود که در تیم دل‌بوسکه حضور داشت. در آن هنگام، فلورنتینو پرس در دوران اول حضورش در رئال مادرید بود و تیم کهکشانی‌ها را ساخته بود. دل‌بوسکه می‌گوید: «آنها کاملا طبیعی تمرین می‌کردند و سر و صدای خاصی به پا نمی‌کردند. ما آدم‌هایی نبودیم که بازیکنان را اذیت کنیم. کاملا مراقب بودیم اما همیشه از بازیکنان سوالات لازم را می‌پرسیدیم. ما هم رفتار آنها را تحمل می‌کردیم و هم اینکه توقعات بالایی از آنها داشتیم.»

دل‌بوسکه اخیرا گفته که دوست داشت لیونل مسی را در تیم ملی اسپانیا می‌داشت. مسی می‌توانست در تیم ملی اسپانیا بازی کند اما ترجیح داد در تیم آرژانتین به میدان برود. دل‌بوسکه گفت: «فدراسیون فوتبال اسپانیا تلاش کرد مسی را دعوت کند، چون جینس ملندس و بقیه من را متقاعد کرده بودند که او برای اسپانیا بازی خواهد کرد. آنها هر کاری که از دستشان برمی‌آمد انجام دادند.»

 از دل‌بوسکه سوال شد که مسی می‌توانست چه نقشی در تیم اسپانیا داشته باشد و او گفت: «اوضاع زمانی بد است که بخواهید یک بازیکن بد را در یک سیستم بگنجانید. قرار دادن یک بازیکن خوب در ترکیب هرگز کار سختی نیست. ما داریم درباره بهترین بازیکن دنیا صحبت می‌کنیم و هیچ‌کس نمی‌تواند این را انکار کند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز