خبرگزاری کار ایران

آزمون: امیدوارم فصل آینده هم به خوب بازی کردن برای زنیت ادامه بدهم/ هیچ وقت به آقای گل شدن فکر نکردم

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۵۸۹

مهاجم ایرانی زنیت از قهرمانی در لیگ روسیه و از دست رفتن شانس آقای گلی خودش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سردار آزمون، لژیونر ملی‌پوش کشورمان که فصل جاری را در باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه سپری کرد و در این تیم عملکرد درخشانی داشت بعد از شرکت در آخرین بازی فصل زنیت در یک کنفرانس خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. در ادامه سوالات خبرنگاران از سردار و پاسخهای او را می‌خوانید.

 

* بعد از این بازی و در کل حالا که فصل به پایان رسیده نظرت درباره امسال چیست؟

همه چیز خوب پیش رفت. ما قهرمانی را در حالی بدست آوردیم که واقعا شایسته‌اش بودیم. می‌خواهم به هواداران و هم‌تیمی‌هایم تبریک بگویم. ما کارمان را درست انجام دادیم و در نهایت قهرمان شدیم.

 

* از اینکه در رقابت برای کفش طلا از فیودور چالوف شکست خوردی ناراحتی؟

می‌خواهم اینجا به فیودور تبریک بگویم. او فوتبالیست خوبی است. ولی برای من اینکه تیم جام قهرمانی را بدست بیاورد مهمتر از جوایز فردی است. هیچوقت به آقای گل شدن فکر نکردم. چیزی که برایم مهم بود عنوان قهرمانی تیم بود.

 

* می‌توانید اولین فصل حضورتان در زنیت را جمع‌بندی کنید؟

همانطور که گفتم همه چیز عالی بود. ما تیمی عالی داشتیم و هوادارانی بی‌نظیر. امیدوارم فصل آینده هم به خوب بازی کردن برای زنیت ادامه بدهم و هواداران را خوشحال کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز