خبرگزاری کار ایران

روزنامه سان خبر داد:

جزییات کامل یک آزار؛ حکم بازداشت ستاره تراکتورسازی صادر شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۴۲۵

مهاجم ایرلندی تراکتورسازی درگیر حاشیه جدیدی در زندگی شخصی خود شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی تراکتورسازی که فصل گذشته در جریان حضورش در این تیم درگیر حواشی زیاد بود و مدتی به دلایل مشکلات خانوادگی به ایران برنگشته بود، حالا در زندگی شخصی خود درگیر ماجرای جدیدی شده است.

روزنامه «سان» انگلیس امروز خبر داد که آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی تیم تراکتورسازی ایران در دادگاه رسیدگی به اتهام  آزار جنسی، در اسکاتلند حضور نیافت که به همین خاطر حکم بازداشت او صادر شد.

لژیونر تراکتوری‌ها از سوی نامزد اسکاتلندی سابقش به آزار جنسی به مدت ۷ ماه متهم شده بود.

طبق اسناد موجود، استکوس بین 13 جولای 2018 تا 8 فوریه 2019 به مدت 7 ماه از طریق تلفن های مکرر، پیامک و نیز پیام های صوتی اقدام به آزار و اذیت نامزد سابق خود می کرده است. او در شبکه های اجتماعی نیز با پیام های خود آرامش را از نامزد سابقش گرفته بود و با شکایت او باید در دادگاه حضور می یافت که این کار را انجام نداد و اکنون حکم جلب وی صادر شده است.

منابع نزدیک به استوکس فاش کرده اند که او پس از مطلع شدن از قرار دادگاه، از کشور خارج شد. استوکس همچنین متهم شده است که جولای گذشته  با ایستادن در وسط خیابان، ماشینی که نامزدش در آن حضور داشته را با توسل به زور متوقف کرده و به ماشین نیز خسارت وارد کرده است. یکی دیگر از اتهامات استوکس آسیب وارد کردن به منزل و اقامتگاه نامزد سابقش در لانکشایر و چند نقطه دیگر است.

همچنین گفته می شود استوکس روز 30 سپتامبر سال گذشته، در نقاط مختلف شهر گلاسکو بر سر راه این زن قرار گرفت و به او فحاشی کرده است و پس از آن بدون اجازه وارد خانه او شده است.

او 9 روز بعد، بار دیگر به محل زندگی همسر سابقش رفته و از پنجره شروع به فحاشی کرده است.  گفته می شود اتهامات استوکس به طور کتبی به او ابلاغ شده است.

حضور در ایران و بازی در تراکتورسازی باعث شد تا او برای مدتی از این حواشی فاصله بگیرد اما اکنون به وی اخطار داده شده است که با ورود به اسکاتلند بازداشت خواهد شد.

کلانتر دنیل کلی ضمن تایید این حکم اذعان داشت که استوکس 30 ساله از حضور در دادگاه سرباز زده و حکم بازداشت وی را در اختیار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز