خبرگزاری کار ایران

استقلال و بازی بی سرانجام با مامه تیام

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۶۳۸

علیرغم حرف و حدیث هایی که شنیده می‌شود احتمال بازگشت مامه تیام به استقلال نزدیک به صفر تصور می‌شود.

به گزارش ایلنا، دوباره فصل نقل‌وانتقالات شروع شده و برخی افراد در صفحات مجازی در حال بازی با اسم تیام برای جمع‌آوری فالور و افزایش ممبر هستند. پس از جدایی پر حرف و حدیث تیام و البته جپاروف از استقلال شایعه بازگشت این 2 بازیکن هرچند وقت یک‌بار به نقل برخی محافل استقلالی تبدیل می‌شود. 

بسیاری افراد وعده تلاش برای بازگرداندن تیام را می‌دهند و بعد از گذشت ماه‌ها ثابت شده که این حرف‌ها یک مشت صحبت پوچ و توخالی بوده است. گشت و گذاری در فضای مجازی نشان می‌دهد که هواداران استقلال هم دیگر به دنبال این موضوع نیستند و فهمیده‌اند که این حرف‌ها فقط بازی با اسامی و احساسات هوادارانی است که تیمشان مدت‌هاست از موفقیت فاصله گرفته است. تیام با باشگاه عجمان قرارداد سنگینی دارد و بازگرداندن این بازیکن، باشگاه استقلال را در این وانفسای بی‌پولی با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌کند و این موضوع عملا سخت و غیرممکن است. 

هواداران استقلال هم این موضوع را می‌دانند و دیگر اسیر این حواشی و وعده‌ها نخواهند شد؛ ضمن این‌که باشگاه استقلال هم تلویحا این موضوع را چندین بار تکذیب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز