خبرگزاری کار ایران

با حکم مسرور صورت گرفت؛

انتصاب سرپرست معاونت امور بندری و حوزه خزر و سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۰۲۳

طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، سرپرست معاونت امور بندری و حوزه خزر و سرپرست مدیریت روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شدند.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، طی حکمی از سوی رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، امین افقی به عنوان سرپرست معاونت امور بندری و حوزه خزر سازمان و مهدی کاظمیان به سمت سرپرست‌مدیریت روابط‌عمومی و امور بین الملل سازمان منصوب شدند.

در حکم امین افقی از سوی رضا مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به بکارگیری از روش های نوین جهت ارتقای انجام عملیات بندری، مدیریت و راهبری مراکز کنترل و مراقبت دریایی، بهره مندی از پتانسیل های سازمان بنادر و سازمان منطقه آزاد انزلی جهت بهره مندی از مزیت های کریدورهای بین المللی، تحلیل بازار به منظور افزایش مبادلات تجاری و انجام مطالعات به منظور فراهم آوردن زمینه های توسعه و شناخت بازارهای کشور های حاشیه دریای خزر اشاره شده است.

در حکم مهدی کاظمیان به عنوان مدیر روبط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز به برنامه ریزی جهت تولید محتوا، هماهنگی و ارتباط با رسانه های ملی و منطقه ای جهت معرفی مطلوب ظرفیت ها و عملکرد سازمان و انعکاس مطلوب برنامه ها و مواضع سازمان جهت نیل به اهداف تعیین شده اشاره و تاکید شده است.

گفتنی است رضا مسرور در مراسم تکریم و معارفه که معاونین سازمان نیز حضور داشتند از خدمات امین افقی در مدت چهارده سال تصدی مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل و مهندس علی خطیبی در زمان تصدی معاونت بندری و امور خزر تجلیل بعمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز