خبرگزاری کار ایران

گلری که کلین شیت یادش رفته و با گذشته زندگی می‌کند

ادعای عجیب محمدرضا اخباری در پایان فصل

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۹۰۴

دروازه‌بان تراکتورسازی در پایان فصل در ادعای عجیب اعلام کرده نیمکت نشینی را در تیم تحمل کرده تا حواشی را افزایش ندهد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا اخباری خوش شانس بود که در هفته‌های پایانی بار دیگر به خاطر برخی مسائل موفق شد به ترکیب اصلی بازگردد و مدت دوری‌اش از دروازه به دو سال نکشید.

با این حال این دروازه‌بان که در پنج بازی پایانی فصل برای تراکتورسازی و در غیاب محسن فروزان به میدان رفت به هیچ عنوان نتوانست انتظارات را برآورده کند و با اشتباه خود زمینه ساز سقوط تیم از جمع مدعیان و از دست دادن سهمیه آسیا را فراهم کرد.

محمدرضا اخباری اما در ادعایی عجیب اعلام کرده در روزهایی که بار دیگر فرصت حضور در تبریز و تیم تراکتورسازی را به دست آورده، از نیمکت نشینی ناراضی بوده اما به خاطر شرایط تیم سکوت کرده است.

دروازه‌بان تراکتورسازی طی 5 دیداری که برای تراکتورسازی به میدان رفته 7 گل (1.4 گل در هر بازی) دریافت کرده و بدون کلین شیت به کار خود پایان داده است که از جمله آن می‌توان به اشتباهات عجیب در جدال برابر پیکان و پرسپولیس که منتهی به گل حریفان شد اشاره کرد و رتبه این تیم از رده دوم را در انتهای فصل به جایگاه پنجم و از دست دادن سهمیه آسیایی نزول داده است.

اتفاقی که باعث شده اکنون تراکتورسازی برای فصل آینده و برای حضوری موفق و جبران عملکرد این فصل به دنبال جذب دروازه‌بان ششدانگ باشد تا ضعف در این بخش را جبران کند.

محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور سازی که از محبوبیت بالایی بین هواداران این تیم برخوردار است، امیدوار است در فصل آینده با کسب تجربه از اتفاقات لیگ هجدهم، موفق شود هواداران این تیم را به خواسته بزرگ‌شان برای موفقیت در لیگ برتر نزدیک کند و باید دید در این راه موفق خواهد شد یا خیر.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز