خبرگزاری کار ایران

فرهاد هیجانی است و هنوز از دوران بازیگری جدا نشده!

موسوی: استقلال از نداشتن یک گلزن حرفه ای رنج برد

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۲۷۱

مهاجم سابق استقلال معتقد است این تیم در 4-5 بازی اخیر‌شانس رسیدن به صدر جدول را داشت.

علی موسوی مهاجم سابق استقلال  در گفت و گو با ایلنا معتقد است اگر داور در صحنه گل این تیم مقابل نفت ابادان اشتباه کرده باشد سرنوشت چند تیم برای قهرمانی تغییر کرده است.

استقلال توانست سپیدرود را شکست دهد و سهمیه آسیا را بدست بیاورد.

این بازی برای استقلال آسان بود چون سپیدرود اگر نمی برد سقوط می‌کرد و دنبال امتیاز این بازی بودو این کار استقلال را راحت‌تر کرد چون استقلال با تیمی که حمله می‌کند راحت‌تر بازی می‌کند. این برد باعث شد که استقلال بتواند سهمیه اسیا هم بدست بیاورد

بازی استقلال و صنعت نفت در آبادان مساوی شد. در مورد این بازی صحبت می‌کنید؟

استقلال در آبادان بازی خوبی به نمایش گذاشت اما از نداشتن یک گلزن حرفه ای رنج می‌برد و نتوانستند از موقعیت هایی که داشتند استفاده کنند وگرنه یک برد قاطع به دست می‌آوردند. استقلال در 4-5 بازی اخیر‌شانس رسیدن به صدر جدول را داشت اما از آن استفاده نکردند. لغزش تیم‌های بالای جدول به نفع استقلال بود اما متاسفانه از این فرصت‌ها استفاده نکردند.

در مورد گل استقلال در آبادان که حرف و حدیث‌های زیادی به همراه داشت چه نظری دارید؟

نمی توانم هیچ نظری بدهم چون خیلی‌ها گفتند توپ اوت شده بود و عده ای هم معتقدند اوت نشده بود و آن صحنه خیلی مشکوک بود و فقط قائدی می‌تواند جواب بدهد که اوت شده یا نشده است. اگر داور در ان صحنه اشتباه کرده باشد سرنوشت چند تیم را جابه جا کرده است.

مجیدی در آن صحنه به شدت اعتراض کرد و اخراج شد. در مورد رفتار مجیدی در آن لحظات چه نظری دارید؟

فرهاد الان استارت مربیگری اش است و این تجربه‌ها را کم دارد و اگر اعتراضی داشت باید دستیارانش را می‌فرستاد اما فرهاد احساسی است و از دوران بازیگری اش جدا نشده و هیجانی است اما اگر آن اتفاق یک بار دیگر بیفتد فرهاد پخته‌تر عمل خواهد کرد.

معتقدی فرهاد هنوز در حال و هوای بازیگری است و در قالب مربی قرار نگرفته است؟

مربیگری تجربیات خاص خودش را می‌خواهد و فرهاد هنوز همان هیجان بازیگری را دارد. مربیگری کلاس خودش را می‌خواهد وفرهاد باید پخته‌تر عمل می‌کرد چون دوربین‌ها روی او متمرکز هستند و کوچک ترین کاری که بدون فکر انجام بدهد باعث حاشیه و دردسر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز