خبرگزاری کار ایران

بن عطیه: آلگری به وعده‌ای که داد عمل نکرد، من هم یوونتوس را ترک کردم

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۱۰۳

مدافع مراکشی سابق یوونتوس از علل جدایی خود و پیوستن به الدوحیل قطر می‌گوید

به گزراش ایلنا، مهدی بن عطیه مدافع 32 ساله و مراکشی یوونتوس در نقل و انتقالات زمستانی با مبلغ 8 میلیون یورو از بیانکونری به الدوحیل قطر پیوست.

وی پس از 5 ماه از این انتقال در اظهارات اخیر خود گفته است: وقتی  شنیدم بونوچی قرار است از میلا بازگردد برای اطلاع از وضع خود نزد آلگری رفتم، او به من اطمینان خاطر داد حتی با وجود بازگشت بونوچی من و کیه‌لینی در ترکیب ثابت قرار خواهیم گرفت، اما بونوچی بدون انکه خود را ثابت کند برخلاف قول آلگری در ترکیب ثابت قرار گرفت و من از این موضوع بسیار عصبی و ناراحت بودم، هم تیم‌های من بارها با من صحبت کردند و من به آنها گفتم آلگری برخلاف وعده‌های خود عمل کرد و اگر این موضوع ادامه پیدا کند من باشگاه را ترک خواهم کرد و در نهایت این کار را کردم.

وی در ادامه افزود: وقتی الدوحیل به من پیشنهاد داد به آنها پاسخ مثبت دادم چون ترجیح میدادم فرزندم پس از سالها در کشوری مسلمان باشد و در آنجا تربیت شود تا با دین مبین اسلام نیز بیشتر آشنا گردد.

بن عطیه تا کنون در 13 بازی برای الدوحیل به میدان رفته است که 2 بار موفق به گلزنی شده که یک بار آن مقابل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز