خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته سی‌ام لیگ برتر؛ دو سهمیه برای قهرمان

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۰۹۱

پرسپولیس در هفته پایانی 2 بازیکن در جمع برترین‌ها دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر هم به ایستگاه پایانی خود رسید و در این میان تیم‌ها با نتایجی که گرفتند جایگاه خود را در این دوره از رقابت‌ها مشخص کردند.

در این هفته از رقابت‌ها هم شاهد درخشش بازیکنانی در ترکیب تیم‌ها بودیم که منتخبی از این نفرات تشکیل دادیم:

 

دروازه‌بان: محمد دریس (صنعت نفت)

اگر نگاهی به نتایج این هفته لیگ برتر داشته باشیم تنها در دو دیدار گلی به ثمر نرسیده. یکی از این دیدارها بازی سایپا – صنعت نفت آبادان بود. برزیلی ها در این دیدار با نتیجه سه بر صفر پیروز میدان شدند. در برابر نارنجی پوشان جوانی که پس از خروج دایی، توسط صادقی برای فصل بعد آزموده می شوند. دریس در این دیدار هر چند مستقیما روی ضربه پنالتی رمضانی مهاجم سایپا تاثیر نداشت اما با اعتماد به نفس خود تمرکز مهاجم سایپا برای گلزنی را بهم ریخت و توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

 

مدافع: سیدجلال حسینی (پرسپولیس)

مسن‌ترین بازیکن هفته برخلاف بازی برابر ماشین سازی تبریز نمایش موفقی به مانند بازی‌هایی که در فصل اخیر به میدان رفت، داشت. او در شب قهرمانی پرسپولیس عملکرد مناسبی در خط دفاعی ثبت کرد و این بیست و نهمین مسابقه‌ای بود که در ترکیب اصلی حضور داشت. او تنها در مسابقه هفته نوزدهم برابر نفت مسجد سلیمان غایب بود و در سایر مسابقات لیگ برتر در ترکیب اصلی بود. سیدجلال در روزی که عملکرد فوق العاده‌ای داشت توانست هفتمین جام را بالای سر خود ببرد تا رکورددار لیگ برتر شود.

 

مدافع: محمدحسین مرادمند (پدیده)

مثل همیشه خوب و مستحکم در خط دفاع تیمش حضور پیدا کرد و خصوصاً روی بازی هوایی و برگشت دادن ارسال‌ها به خوبی برابر حملات ماشین‌سازان ایستادگی کرد و شاید اگر او نبود ماشین سازان گل دوم را می‌زدند و 2 امتیاز هفته پایانی از دست پدیده خارج می‌شد.

 

مدافع: عزت‌اله پورقاز (سپاهان)

به خوبی هم در دفاع کم اشتباه ظاهر شد و توانست توپ ها را برگشت دهد و هم در خط حمله به کمک تیمش رفت و موقعیت‌هایی روی دروازه ایجاد کرد که در نهایت منجر به به ثمر رساندن گل دوم تیمش شد. پورقاز در  فصل هجدهم یکی از مهره های کلیدی سپاهان بود.

 

هافبک دفاعی: مهدی کیانی (سپاهان)

او همیشه از نفرات خوب ترکیب سپاهان در طول فصل بوده ولی بازی با استقلال خوزستان بدون شک یکی از بهترین بازی‌هایش در ترکیب این تیم بود که با ارسال خوب این بازیکن برای پورقاز روی گل دوم همراه شد و بازی خوب کیانی را تکمیل کرد.

 

هافبک میانی: طالب ریکانی (صنعت نفت)

در روزی که صنعت نفت نیازی به سه امتیاز مسابقه مقابل سایپا نداشت و دیدار دو تیم تغییر آنچنانی و سرنوشت سازی در جایگاه یکدیگر نداشت؛ طالب ریکانی استارت برتری طلایی پوشان را زد. هافبک تهاجمی 28 ساله نفت پایه گذار برتری تیمش بود و تا فصل موفقی را سپری کند. بازیکن باتجربه نفتی‌ها پنجمین گل فصل را در بیست و هفتمین حضور بازی خود در لیگ هجدهم را ثبت کرد و تا پایان بازی در ترکیب حضور داشت.

 

هافبک هجومی: سجاد عاشوری (نساجی)

با توجه به شرایطی که نساجی مازندران قبل از رویارویی با پیکان داشت، تیم تحت هدایت حسین فرکی از پیش برنده محسوب می‌شد اما گل دقیقه 91 سجاد آشوری مهر محکم برتری قاطع خانگی سرخپوشان قائمشهری بود. این سومین گل وینگر راست نساجی در فصل جاری بود او پیش از این مقابل پیکان و سپاهان موفق به گلزنی شده بود؛ او در اکثر بازی‌های فصل جزو ترکیب اصلی نساجی بود و یکی از ارکان ثابت 11 نفر اصلی بود.

 

مهاجم: روح الله باقری (استقلال)

بازیکنی که این روزها بازگشت درخشانی به ترکیب استقلال داشته هفته گذشته هم به صنعت نفت گلزنی کرد که در صحنه ای مشکوک گل او مردود اعلام شد. در آخرین هفته هم توانست هر دو پاس گل استقلال را محیا کند. آنهم در برابر تیمی که برای سقوط نکردن با تمام توانش می جنگد و برای گل نخوردن انگیزه دارد. با این تفاسیر او نه تنها نظر مجیدی بلکه هواداران روی سکوها را به خود جلب کرده.

 

مهاجم: کی‌روش استنلی (سپاهان)

تلاش زیادی کرد تا هم به پیروزی تیم خودش کمک کند و هم با فاصله گرفتن از رقبا به تنهایی عنوان آقای گلی را به خود اختصاص دهد ولی بدشانس بود که فقط یک بار توانست با ضربه دقیق خودش گلزنی کند و اگر شانس با او بیشتر یار بود می‌توانست چند گل دیگر هم به استقلال خوزستان بزند.

 

مهاجم: لوسیانو پریرا (فولاد)

زیر نظر قطبی حسابی روی اوج و دور گلزنی است و توانست خیلی زود خودش را مدعی آقای گلی کند و با دبل مقابل تراکتورسازی به طور مشترک با استنلی کی‌روش به این عنوان برسد. زدن 2 گل به تراکتورسازی کار راحتی نیست ولی پریرا با انجام این کار مانع شکست تیمش شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز