خبرگزاری کار ایران

عرب: برانکو قرارداد دارد و می‌ماند / بازیکنان و تمامی اعضای باشگاه جسورانه جنگیدند

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۰۷۵

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: همه آنچه پرسپولیس دارد از هوادارانش است. آنها سرمایه باشگاه هستند و من از آنها تشکر می‌کنم که در گرما و سرما از پرسپولیس حمایت کردند. ما سال سختی پشت سر گذاشتیم و آنها همراه ما بودند و این جام را به آنها هدیه می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، ایرج عرب در حاشیه جشن قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالیم که جشن قهرمانی را در کنار خلیج فارس برگزاار می‌کنیم و برای سومین سال قهرمان شدیم.

وی در مورد اینکه برانکو در پرسپولیس ماندنی است یا خیر، گفت: برانکو با ما می‌ماند چرا که او قرارداد دارد. همه ما تلاش می‌کنیم خواسته‌‌های برانکو را برآورده کنیم. او با ما قرارداد دارد و ما علاقمندیم با او کارمان را ادامه دهیم. ما منتظر بودیم بازی‌ها تمام شود و روز شنبه آقای برانکو را دعوت می‌کنیم تا لیست خود را به باشگاه بدهد و هر آنچه بخواهد را فراهم خواهیم کرد.

وی درباره سختی این فصل گفت:‌ واقعا فصل سختی داشتیم. این 6 دقیقه پایانی هم واقعا سخت گذشت. همه آنچه پرسپولیس دارد از هوادارانش است. آنها سرمایه باشگاه هستند و من از آنها تشکر می‌کنم که در گرما و سرما از پرسپولیس حمایت کردند. ما سال سختی پشت سر گذاشتیم و آنها همراه ما بودند و این جام را به آنها هدیه می‌کنیم.

وی در خصوص قهرمانی پرسپولیس در خارج از خانه و اینکه برای اولین بار این اتفاق رخ داده گفت: واقعا باید از میزبانی خوب مردم خونگرم بوشهر و جم تشکر کنم. ما لحظات خوبی اینجا داشتیم و همچنین از مدیرعامل جوان پارس جنوبی هم ممنون هستم. همچنین جا دارد از وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ، نیروی انتظامی و همه عواملی که زحمت کشیدند تا این مسابقات برگزار شود، قدردانی کنم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص اینکه با ماندن برانکو در پرسپولیس سایر تیم‌ها باید به دنبال دوم شدن باشند، گفت: ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا به موفقیت برسیم و باید از برانکو و بازیکنانی که در این راه تلاش کردند تا به موفقیت برسیم، قدردانی کنیم که جسورانه و با تعصب جنگیدند که امیدوارم این نتایج با تلاش‌های آنها ادامه دار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز