خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

حادثه رانندگی با یک کشته و 5 مصدوم در شهرستان میاندورود

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۳۹۶

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از وقوع حادثه رانندگی با یک کشته و 5 مصدوم در شهرستان "میاندورود" خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ"مسعود تقدیسی لاریجانی" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی وقوع حادثه رانندگی در محور ورکلای شهرستان "میاندورود"، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی "گهرباران" به محل حادثه اعزام شدند .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران،افزود: در این حادثه که بر اثر برخورد یک خودروی چری با یک سواری پراید با 6 سرنشین شامل 4 زن، یک مرد و یک کودک به وقوع پیوست، خودروی پراید از مسیر خود منحرف و به داخل کانال آب کنار جاده سقوط کرد.

سرهنگ تقدیسی، تصریح کرد: تمامی سرنشینان خودروی پراید مجروح و با حضور عوامل امداد و نجات جاده ای به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به این که یکی از سرنشینان خودروی پراید به علت شدت جراحات و صدمات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان باخت، خاطر نشان کرد: علت نامه این حادثه ها توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه با بیان اینکه تفاوت رانندگی شتابزده و رانندگی با سرعت مطمئن، فاصله‌ بین مرگ و زندگی یا نقص عضو و سلامتی است، پایبندی، قانون مداری، توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری و همراهی مردم با پلیس را از مهمترین راه های کاهش تصادفات و حوادث رانندگی برشمرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز