خبرگزاری کار ایران

سرپرست نساجی مازندران:

تهدید کردند که تمرین نکنید / مالکان باشگاه باید بگویند که چه کسی بیانیه را نوشته است

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۱۵۵

سرپرست نساجی مازندران درباره حواشی که از شب گذشته صورت گرفته صحبت کرد.

فرهاد کوچک زاده در گفت و گو با ایلنا، درباره حضور حمید مطهری در تمرین نساجی با وجود بیانیه شب گذشته باشگاه برای اخراج وی گفت: در فوتبال به هر حال هر باشگاهی یک قوانینی دارد و کمک مربی هم زیر نظر سرمربی است، من به آقای جلالی اعلام کردم و ایشان گفتند که باید نامه کتبی به من ابلاغ شود تا درباره آن تصمیم گیری کنم که ایشان در تمرین شرکت کنند یا نه. از نظر من هم باید سلسه مراتب رعایت شود به هر حال نساجی یک تیم محلی نیست و در سطح اول فوتبال ایران تیمداری می‌کند. اینطور نیست که به سادگی برای هر چیزی تصمیم گیری شود چون ما به اندازه کافی دردسر داریم. 

کوچک زاده درخصوص بیانیه‌ای که شب گذشته روی کانال رسمی باشگاه نساجی قرار گرفت و اینکه مشخص نبود از سوی کدام یک از اعضای باشگاه است، گفت: واقعا من هم این را نمی‌دانم، من خودم یک خط از آن را فقط خواندم. بیانیه از طرف من نبوده و نمی‌دانم اصلا چه شخصی این مطلب را نوشته است. مالکان باید اعلام کنند که چه کسی با این ادبیات یک بیانیه نوشته است.

او ادامه داد:‌ از نظر من اتفاقاتی که افتاده به هیچ وجه در شان باشگاه نساجی نیست. برای من اول از همه طرفداران و هواداران در اولویت هستند. من یک روزی بازیکن و سرمربی این تیم بوده‌ام و حالا وظیفه سرپرستی را برعهده دارم. وظیفه من این است که شرایط تمرین را مهیا کنم. وظیفه باشگاه هم این بوده که امکانات را در اختیار من بگذارد. همه طرف‌ها زحمت کشیده‌اند و کمبودهایی هم بوده که الان زمان آن نیست که درباره آن صحبت کنیم.

کوچک زاده در ادامه گفت: متاسفانه یک سری تهدیدهایی شده بود که تمرین انجام نشود و آدم سر تمرین بیاید ولی من با توجه به وطیفه‌ای که داشتم با تمامی نفرات این تمرین را برگزار کردم. این تمرین برگزار شد تا ببینم چه کسی جرات دارد تمرین نساجی را خراب کند. حالا زمان آن نیست که درباره آن افراد بخواهم صحبت کنم ولی حتما درباره آن صحبت خواهم کرد. نساجی متعلق به هیچ شخص خاصی نیست و مردم خوب مازندران سرمایه اصلی آن هستند. وظیفه من بوده که از بازیکنان و کادر حفاظت کنم تا کار خوشان را انجام بدهند  و البته اتفاقات متعددی افتاده که هیچ کدام آنها جایی بازگو نشده است اما از بیرون دوست دارند که مشکل ایجاد کنند. قبل از هر بازی ما سنگ اندازی شده است اما من اجازه ندادم که به روحیه تیم لطمه بزند. 

او در پایان گفت: اگر تا به امروز مانده‌ایم و کمبودی اگر وجود داشته از طرف من بدانید. ما به خاطر طرفداران خیلی از سختی‌ها را به جان خریدیم تا نساجی در لیگ برتر بماند. روی صحبت من با مسئولان عزیز استانی است که باید بدانند که ما چه باشیم و چه نباشیم،  باید از همین حالا برای فصل آینده برنامه ریزی کنند تا یک ساختار و سازماندهی خیلی خوبی برای باشگاه ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز