خبرگزاری کار ایران

نجات معجزه آسای دختر 2 ساله بعد از 9 روز زندگی کنار اجساد پدر و مادر

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۰۵۰

دختر گرسنه ۲ ساله‌ای که ۹ روز را در کنار جسد والدینش در یک آپارتمان گذرانده بود توسط پلیس پیدا شد.

به گزارش ایلنا، دختر گرسنه ۲ ساله‌ای که ۹ روز را در کنار جسد والدینش در یک آپارتمان در کیف، پایتخت اوکراین گذرانده بود توسط پلیس پیدا شد. "الکساندرا" که بسیار ضعیف شده بود پس از آنکه پرسنل اورژانس پزشکی با شکستن در خانه وارد آپارتمان شدند پیدا شد.

این اتفاق هنگامی رخ داد که همسایگان به دلیل متصاعد شدن یک بوی بد از داخل آپارتمان با پلیس تماس گرفتند. پلیس به همراه اورژانس پزشکی با حضور در محل حادثه این دختر را در طبقه هفتم آپارتمان در کنار جسد والدینش پیدا کرد. والدین این کودک آخرین بار در تاریخ ۲ می‌و هنگامی که شدیدا با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده بودند دیده شده بودند.

این کودک در کنار مادر ۲۷ ساله‌اش " ویکتوریا دویاتکینا" و پدر ۳۴ ساله‌اش که هویتش اعلام نشده پیدا شد. انی دختر به حدی ضعیف شده بود که قادر به ایستادن روی پاهایش نبود و بلافاصله به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد. بنا به این گزارش این کودک با وجود آنکه بسیار ضعیف شده، اما خطری جانش را تهدید نمی‌کند.

هنوز علت دقیق مرگ والدین این کودک مشخص نشده است. همچنین هنوز مشخص نیست مرگ آن‌ها همزمان رخ داده است؟ گفته می‌شود والدین الکساندرا اعتیاد شدید به مواد مخدر داشتند. پلیس با انتشار بیانیه‌ای در این باره گفت: " هیچ گونه آثار ضرب و شتم و جراحت در بدن دو متوفا پیدا نشد. تحقیقات در مورد تعیین دقیق مرگ این زوج ادامه دارد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز