خبرگزاری کار ایران

شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با ایلنا:

مرحوم پورحیدری نمی‌گذاشت حق استقلال پایمال شود / داوران قهرمانی را از استقلال گرفتند

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۰۴۰

پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید اگر نیمی از اشتباهات داوری طی فصل صورت نمی‌گرفت استقلال مدعی اول کسب عنوان قهرمانی بود.

شاهرخ بیانی در گفت و گو با ایلنا، درباره نتیجه بازی استقلال تهران مقابل صنعت نفت آبادان که سبب شد کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده تخت الشعاع قرار بگیرد گفت: من اطلاع دارم که چند بازیکن در ترکیب ما حضور نداشتند و عدم حضور آنها کاملا تاثیر گذار بود. با حضور روح اله باقری استقلال متفاوت بازی کرد و خط دفاعی حریف را آزار داد. متاسفم که گل سالم او را اینطور نادیده گرفتند و در مقابل هم حریف نیز یکی دو موقعیت داشت که حسینی آن را به خوبی مهار کرد.

او ادامه داد: اگر یک گل می زدیم، داستان فرق می کرد و شانس برای قهرمانی افزایش پیدا می کرد اما گل سالم ما را داور ندید. به مجیدی تبریک می‌گویم؛ تیم او با توجه به حواشی که وجود دارد هجومی بازی می‌کند و او می‌تواند در آینده یکی از سرمربیان بزرگ ما باشد. در حال حاضر این مسئولیت خطیر را پذیرفته و آرزو دارم در دو بازی پیش رو هم موفق باشد.

 

پیشکسوت استقلال درخصوص اشتباهات داوری در این بازی گفت: تعداد زیادی از اشتباهات که در هفته های اخیر رخ داد و اگر امکان داشت نیمی از اشتباهات داوری برگردد، استقلال الان قهرمان لیگ برتر بود. متاسفانه باید بگویم داوران قهرمانی را از استقلال گرفتند. چطور می‌شود اشتباهات علیه این تیم به این شکل و زیاد از حد اشتباهات انسانی باشد. امیدواریم در بازی آخر مقابل سپیدرود به سه امتیاز برسند و حداقل در این حجم از ناملایمتی‌ها به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برسند تا هواداران استقلال هم خوشحال باشند.

 

بیانی در این باره که گفته می‌شود استقلال در حال حاضر بزرگتر ندارد، گفت: دقیقا. خدابیامرز منصورخان پورحیدری را به یاد دارم که هیچگاه نمی‌گذاشت حق تیم حتی ذره‌ای پایمال شود و مقابل تمام بی احترامی می‌ایستاد. روح پدر استقلال شاد، مدیران و مسئولان باشگاه باید دغدغه هواداران را بدانند و با دشمنان استقلال مبارزه کنند تا خیلی راحت حق‌شان نادیده گرفته نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز