خبرگزاری کار ایران

پوچتینو رویای بزرگ روسونری؛ مالدینی سرمربی جدید را معرفی می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۹۲۰

سران میلان به دنبال مربی جوان تاتنهام هستند تا برای فصل بعد هدایت روسونری را بر عهده بگیرد

به گزارش ایلنا، مدیریت میلان درمورد گتوزو شک‌ و تردید هایی دارد که میتواند باعث شود بدون توجه به نتایج تیم، گتوزو آخر فصل از سمت خود برکنار شود، رویای بزرگ میلان پوچتینو سرمربی جوان تاتنهام است که به تازگی موفق شده اسپرز را به فینال لیگ قهرمانان اروپا ببرد.

 ایوان گازیدیس در لندن با مائوریسیو پوچتینو دیدار کرده و قراردادی ۴ ساله با تضمین هزینه در نقل و انتقالات به او داده است، سرمربی آرژانتینی تاتنهام برای دادن پاسخ نهایی به گازیدیس، تا پایان فصل زمان خواسته است، میلان پیش از این ساری را زیر نظر داشت، اما با نتایج مثبت اخیر او در چلسی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان، او گفته است که در لندن می‌ماند، همچنین آنتونیو کنته دیگر گزینه میلان بود، اما او در حال حاضر به دنبال تیمی‌ست که بتواند در کوتاه مدت با آن به کسب جام و نتیجه برسد و به نظر می‌رسد او با اینتر به توافق رسیده، از طرفی برخی از رسانه2ها هم مدعی شدن در صورت آنکه میلان موفق به جذب پوچتینو نشود دی فرانچسکو سرمربی سابق گرگ‌ها روی نیمکت روسونری می‌نشنیند.

اما حال باید دید پوچتینو که توانسته تاتنهام را به فینال لیگ قهرمانان ببرد آیا این باشگاه را ترک می‌کند یا خیر؟ از طرفی برخی از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که او گفته است این فصل آخرین حضور او در انگلیس است، و همچنین بعضی از خبرگزاری‌ها اذعان داشته‌اند که تمرکز میلان فعلا روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهد بود و گازیدیس، لئوناردو و مالدینی فعلا با هیچ مربی دیدار نکرده‌اند.

میلان اکنون با 62 امتیاز در ربطه ششم سری‌آ قرار دارد و با تیم‌های اینتر، رم، آتالانتا و تورینو بر یر دو سهمیه دیگر ایتالیا برای لیگ قهرمانان فصل بعد می‌جنگد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز