خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: ستاره زمین پیام نیازمند بود/ هنوز به هدف‌مان نرسیدیم

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۰۲۰

سرمربی پدیده عقیده دارد تیمش مقابل سپاهان لایق پیروزی بود.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی بعد از تساوی مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: به نوبه خودم از اصحاب رسانه تشکر می‌کنم که در این یک سال در خدمت شما بودم. سال خوبی در کنار شما خبرنگاران داشتم. تشکر ویژه‌ای هم از هواداران دارم. من به جز خوبی و حمایت چیزی از آنها ندیدم. از تک تک هواداران که زحمت زیادی کشیدند و حمایت داشتند تشکر می‌کنم. 

گل‌محمدی ادامه داد: بازی خوبی را شاهد بودیم ما توانستیم این حریف قدر را تحت فشار قرار دهیم. امروز یکی از بازی‌های خوب ما بود، می‌توانستیم سپاهان را ببریم اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم. ستاره زمین، پیام نیازمند بود و سوپرستاره‌های امروز بازیکنانم بودند که برای نتیجه زحمت کشیدند.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: ما ۲۹ بازی کردیم و برای هدف بزرگ جنگیدیم. یک بازی حیاتی مانده و کارمان هنوز تمام نشده است و ما هنوز به هدفمان نرسیده‌ایم. آنچه مهم است در بازی آینده گرفتن ۳ امتیاز و گرفتن سهمیه مستقیم است. بازی سختی خواهیم داشت؛ چراکه ماشین‌سازی توانست پرسپولیس را متوقف کند. این آخرین بازی ما خواهد بود. با توجه به این‌که فرصت زیادی نمانده باید بچه‌ها را برگردانیم و ریکاوری خوبی انجام دهیم.

سرمربی پدیده درباره تمجیدهایی که قلعه‌نویی از وی داشت، تصریح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌ قلعه‌نویی همیشه به من و تیم ما لطف داشته است. من از او تشکر می‌کنم. او این لطف‌ها را داشته و فوتبال را می‌فهمد. از نظر فوتبالی به بازیکنانم گفتم سال خوبی را از نظر فنی گذراندم. ما فوتبال هدفمند داشتیم، بازیکنانی بودند که تجربه زیادی داشتند و تلاش زیادی کردند. از خیلی سختی‌ها گذشتند و خودشان را به عنوان مدعی نشان دادند. این بازیکنان از نظر فوتبالی و معرفتی شایسته قهرمانی بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز