خبرگزاری کار ایران

انتقاد اردوغان از استانداردهای دوگانه در جنگ علیه تروریسم

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۶۰۳

رئیس‌جمهوری ترکیه از استانداردهای دوگانه در جنگ علیه ترور انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری تی‌آرتی، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه، روز گذشته -جمعه- در ضیافت افطار در جمع سفرا گفت که ترکیه به‌زودی سوریه را از وجود تروریست‌ها پاک‌سازی می‌کند.

این مهمانی افطار در دفتر حزب عدالت و توسعه برگزار شد. 

اردوغان گفت که ترکیه از تروریسم بسیار آسیب دیده و در مواجهه با آن تجربه دارد. 

رئیس‌جمهوری ترکیه ادامه داد: «به این دلیل، تلاش زیادی کرده‌ایم برای آن‌که جهان را برای مبارزه با تروریسم و افراطی‌گری بسیج کنیم.»

وی با انتقاد از استانداردهای دوگانه در جنگ علیه ترور گفت که اروپا با گروه‌های تروریستی حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) و یگان‌های مدافع خلق (ی‌پ‌گ) مماشات و حتی از آن‌ها «حمایت می‌کند». 

رئیس‌جمهوری ترکیه افزود: «ده‌ها هزار کامیون پر از سلاح و تجهیزات نظامی در اختیار گروه‌های تروریستی در شمال سوریه قرار گرفته و ما اکنون مشغول مبارزه با آنان هستیم.»

اردوغان همچنین گفت که آنکارا به‌زودی مرز ترکیه با سوریه را از وجود تروریست‌ها پاک خواهد کرد و کاری خواهد کرد که چهار میلیون سوری به وطن خود بازگردند. 

وی همچنین با اشاره به رویدادهای اسلام‌ستیزانه گفت که ترکیه از سازمان ملل و دیگر سازمان‌های بین‌المللی خواسته تا روی ۱۵ مارس را «روز جهانی همبستگی علیه اسلام‌هراسی» نام‌گذاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز