خبرگزاری کار ایران

امیر نصیرزاده:

تنها راه برون‌رفت از مشکلات کنونی داشتن روحیه جهادی است

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۵۰۱

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به ضرورت تداوم راه و تمسک به مشی شهدا گفت: تنها راه برون‌رفت از مشکلات کنونی، برخورداری از روحیه جهادی، همچون شهدا است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه حجتالاسلام قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو با حضور در منزل شهیدان محمودی، علیزاده و طاهری، با خانواده‌های این شهدای گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدارها ضمن عیادت از خانواده‌های این شهدا اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا گنجینه‌های ارزشمند امید به فضل الهی و صبر در مشکلات در مسیر مجاهدت فی سبیل الله هستند.

امیر سرتیپ نصیرزاده در ادامه با اشاره به ضرورت تداوم راه و تمسک به مشی شهدا افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی، برخورداری از روحیه جهادی، همچون شهدایی است که با در طبق اخلاص نهادن همه مواهب خداوندی که بالاترین آن جان و جوانی و گام برداشتن در مسیر آرمان‌های انقلاب و جمهوری اسلامی است.

فرمانده نیروی هوایی در پایان با برشماری ویژگی‌های ناب شهیدان در پیروی از حق و نبرد علیه باطل خاطر نشان کرد: شهدا لبیک گویان عصر حاضر به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع)هستند و مادامی که یزیدیان ناپاک در قواره و نام‌های متفاوت و متغیر وجود دارند، نبرد حق علیه باطل، تا پاک شدن زمین از لوثآن‌ها کماکان استمرار دارد و باید همچون شهدا علیه یزدیان بپاخاست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز