خبرگزاری کار ایران

پنالتی، کلین شیت، برد؛ روزهای شیرین بدون بیرانوند در پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۳۱۲

با محرومیت علیرضا بیرانوند و کارت زردی که او مقابل تراکتورسازی گرفت حالا بوژیدار رادوشوویچ مقابل ماشین‌سازی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازی با ماشین‌سازی می‌تواند بازی قهرمانی پرسپولیس باشد و از این حیث حساسیت فراوانی خواهد داشت اما به لطف بازی‌های خوب رادوشوویچ طی دو فصل اخیر هواداران پرسپولیس چندان نگران غیبت بیرانوند نخواهند بود.

دروازه‌بان کروات پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر بیشتر از دو فصل قبل برای تیمش بازی کرده و حالا قرار است ششمین بازی خود در این لیگ را انجام دهد. جالب اینکه در هر 5 مسابقه‌ای که او در ترکیب سرخ‌ها بوده پرسپولیس برنده شده است. پرسپولیس با رادو در هفته‌های اول و دوم پدیده و فولاد را برد و در نیم‌فصل اول دو پیروزی دیگر مقابل پیکان و نساجی به دست آورد.

رادوشوویچ در بازی هفته بیست و دوم مقابل سپیدرود رشت هم بازی کرد که با مهار یک پنالتی در برد حیاتی تیمش تأثیرگذار بود. حالا رادوشوویچ باید در تهران مقابل ماشین‌سازی به میدان برود که از تقابل با این حریف خاطره خوشی دارد.

او در بازی رفت دو تیم در لیگ شانزدهم که در تاریخ 12 آذر 95 برگزار شد به جای بیرانوند بازی کرد که در آن مسابقه هم پرسپولیس یک بر صفر برنده شد و رادو کلین شیت کرد. در آن مسابقه در نیمه نخست وحید امیری گل زد و بازیکن حریف در نیمه دوم اخراج شد اما پنالتی اعلام شده برای تیم تبریزی می‌توانست نتیجه را تغییر دهد که امین قاسمی نژاد بازیکن فعلی پدیده مقابل رادو پنالتی را از دست داد و توپ را به بیرون زد.

رادو که در 5 بازی انجام داده‌اش در این فصل دو بار موفق به کلین شیت شده امیدوار است با تکرار آن اتفاقات شیرین سهمی در قهرمانی دوباره پرسپولیس داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز