خبرگزاری کار ایران

بعد از رای گیری جنجالی؛ احسان اصولی رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۲۴۲

رئیس هیأت فوتبال استان خراسان رضوی با اکثریت آرا انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، دقایقی پیش مجمع انتخاب رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی با حضور 43 عضو از 44 عضو مجمع انتخابی این هیأت از جمله تاج رئیس فدراسیون فوتبال، فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، نماینده ورزشکاران، باشگاه‌ها، مربیان، داوران ، شهرستان‌ها و دیگر اعضا در هتل پارس برگزار شد.

غلامرضا اصغری، احسان اصولی عطار، پویا پارسا، سید محمدرضا رضوی‌راد، شهناز رمارم، محمدمهدی سلاطین، مرتضی صادقی و حسن کامرانی‌فر کاندیدای این مجمع انتخابی بودند که سیدمحمدرضا رضوی‌راد کنار گیری کرد.

 در پایان این جلسه پس از رای گیری از اعضای مجمع انتخابی احسان اصولی توانست با کسب 25 رای از مجموع 43 رای ماخوذه به مدت 4 سال ریاست هیأت فوتبال خراسان رضوی را بر عهده بگیرد.

پس از اعلام یک به یک اسامی رای دهندگان توسط مجری برگزاری انتخابات و پایان فرایند رای گیری، شمارش آرا در ساعت ۱۲:۱۰ انجام شد که طی آن احسان اصولی با کسب ۲۲ رای به عنوان رئیس جدید هیات فوتبال استان خراسان رضوی برگزیده شد.

 

این در حالی بود که برخی از اعضای مجمع اعتقاد داشتند اصولی موفق به اخذ ۵۰ بعلاوه یک درصد آرا نشده است و بنابراین رای گیری باید به مرحله دوم برود. که همین مساله موجب طولانی تر شدن اعلام انتخاب رییس جدید شد که با حواشی بسیاری نیز همراه شد.

 

در این لحظات و با وجود آنکه مجمع تصمیم گرفت مرحله دوم رای گیری را بین آقای اصولی و خانم رمارم انجام دهد، با اعلام کناره گیری خانم رمارم، رییس فدراسون فوتبال چنین چیزی را نپذیرفت تا مرحله دوم رای گیری بین آقای اصولی و خانم رمارم انجام شود. این در شرایطی بود که خانم رمارم قصد داشت به نفع نفر سوم اعلام انصراف کند که این امر مورد پذیرش مجمع قرار نگرفت.

 

پس از رای گیری پر حاشیه ی مرحله دوم که یک رای باطله هم در آن وجود داشت اصولی به عنوان نفر اول انتخابات با ۲۵ رای انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز