خبرگزاری کار ایران

رجب زاده هم بود کار من را انجام می داد

فخرالدینی:تماشاگران با اسلحه سرد به ما حمله کردند/بشار بداند قصد ما تحریک هواداران نبود

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۱۸۵

مدافع ذوب اهن مدعی است:وقتی بازیکنان 90 دقیقه فحش خورده اند انتظار داشتید چکار می‌کردند؟!

میلاد فخرالدینی مدافع ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌وگو با ایلنا، درخصوص اتفاقاتی که پس از پایان بازی مقابل الزوراء عراق در ورزشگاه کربلا افتاد، اظهار داشت: من فکر می‌کنم تلویزیون بخش کوچکی از اتفاقات ورزشگاه را نشان داد و در واقع شرایط خیلی بدتر از آن چیزی بود که منعکس شد.

وی ادامه داد: من در آن اتفاقات قصد دفاع از خود و هم‌تیمی‌هایم را داشتم. جو خیلی خوبی در آنجا حاکم نبود و تماشاگران با اسلحه سرد به ما حمله کردند و اگر ما از خودمان دفاع نکردیم شاید اتفاقات وحشتناکی می‌افتاد.

مدافع ذوب‌آهن درخصوص متنی که بشار بازیکن عراقی پرسپولیس در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده، تصریح کرد: بشار دوست خوب من در لیگ ایران است اما بداند که ما قصد تحریک کردن تماشاگران آنها را نداشتیم. در واقع مقصر ما نبودیم. وقتی با فندک بر سر من زدند چکار باید می‌کردم. انواع و اقسام میوه‌ها و دمپایی به سمت بازیکنان ما پرتاب شد. شاید باورتان نشود بعد از گل دوم، 15 نفر از تماشاگران آنها به داخل زمین ریختند. در دقایق آخر هم که با چوب دنبال بازیکنان ما بودند.

فخرالدینی در ادامه افزود: باشگاه ذوب‌آهن از نظر اخلاقی همیشه سرآمد بوده و خدا را شکر توانستیم در گروه سختی که قرار داشتیم بازی‌هایمان را ببریم. خیلی‌ها می‌گفتند گروه ما آسان است اما باید بگویم گروهمان سخت هم بود. زیرا النصر عربستان در لیگ عربستان اول است اما ما توانستیم پرچم ایران را در این مسابقات نگه داریم.

وی درباره صحبت‌های مهدی رجب‌زاده کاپیتان سابق ذوب‌آهن نیز افزود: من برای آقای رجب‌زاده احترام زیادی قائل هستم و فکر می‌کنم اگر خودش هم آنجا بود همان کاری را می‌کرد که من انجام دادم. وقتی از حریف عقب بودیم از توپ جمع‌کنها می‌خواستیم توپ بدهند اما آنها ممانعت می‌کردند. وقتی 90 دقیقه فحش خوردیم، انتظار داشتید چکار می‌کردیم؟!

فخرالدینی در پایان درخصوص شایعه رفتن آذری از ذوب‌آهن گفت: آقای آذری از مدیران موفق فوتبال ایران است و همیشه از بازیکنان حمایت کرده است. مطمئن هستم بودنش خیلی به ما کمک می‌کند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز