خبرگزاری کار ایران

انتظار من و باشگاه سپیدرود این است که شاهد یک فوتبال پاک باشیم

دست نشان: دربی شمالی‌ها بازی مرگ و زندگی است

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۱۵۲

سرمربی سپیدرود در خصوص شرایط تیمش در لیگ برتر و بازی‌های پیش رو صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سپیدرود و نساجی در هفته بیست ونهم لیگ برتر دربی شمالی‌ها را در حالی برگزار می‌کنند که تیم رشتی برای بقا باید حتما 3 امتیاز بازی را کسب کند. نادر دست نشان سرمربی سپیدرود می‌گوید بازی با نساجی بازی مرگ و زندگی است. البته در همین راستا سرمربی سپیدرود انتظار دارد، سایر تیم‌ها هم در 2 هفته باقی مانده با بازی محکم، یک فوتبال پاک را به نمایش بگذارند، چرا که این خواسته مردم رشت است. دست نشان می‌گوید نساجی را به خوبی می‌شناسد و این شناخت در دربی شمالی‌ها به او و شاگردانش خیلی کمک خواهد کرد.

شنبه باید در یک از حساس ترین دیدارهایتان باید به مصاف نساجی بروید؟

مطمنا شاهد یک بازی خوب خواهید بود، البته این دیدار هم مثل سایر دیدارها است و فرقی ندارد. نساجی تیم خوبی است و درلیگ هم نتایج خوبی گرفته است اما این دیدار برای ما حکم مرگ زندگی دارد و برای بقا باید حتما پیروز شویم.حضور هواداران پرشور سپیدرور هم در این دیدار به ما کمک خواهد کرد تا نتیجه خوبی بگیریم.

 برای این دیدار انگیزه خاصی دارید؟

 بازی با همه تیم‌ها مهم است و برای مصاف با تمام آن‌ها انگیزه داریم. همانطور که گفتم نساجی تیم خوبی است وبرای این تیم احترام خاصی قائل هستم. من سالها در این تیم بازی کردم و به قولی تیم شهرم است و با با این تیم بزرگ شدم. بنابراین بازی با این تیم بازی خاصی است. من الان مربی سپیدرود هستم و باید برای بقا تیم تمام تلاش خودم را انجام دهم و برایم فرقی نمی‌کند نساجی مقابل ما باشد یا تیم دیگر.

این بازی به نوعی دربی بین گیلان ومازندارن است. بازی در دربی با توجه به این شرازیط کار شما را سخت نمی‌کند؟

بازی دردربی همیشه جذاب است و حس خوبی دارد، خصوصا این‌که این دربی از نوع رقابت بین مازندران و گیلان باشد. در این سالها تیم‌های رشتی با قائمشهری‌ها ویا ملوان با مازنی‌ها زیاد به مصاف هم رفتند و بازی‌های زیبایی هم ازآب در آمده است. مطمنا شنبه هواداران در ورزشگاه فارغ از نتیجه یک بازی زیبا و خوب را خواهند دید و امیدوارم که برنده این دیار حساس ما باشیم چون به 3 امتیاز ان نیاز مبرمی داریم. شما مطمن باشید نساجی و مجید جلالی به دنبال جایگاه بهتری در پایان فصل هستند و برای همین با تمام قوا به مصاف ما می‌آیند. ما هم همانطور که گفتم برای بقا به 3 امتیاز کامل آن نیاز داریم و برای برد به زمین می‌آییم تا هم دربی را برده باشیم و هم به بقا امیدوار‌تر از قبل باشیم.

شناخت شما از نساجی چقدر دراین دربی کمک می‌کند؟

من در این سالها با این‌که مربی نساجی نبودم ولی به دلیل علاقه ای که به تیم شهرم داشتم همیشه فوتبال نساجی را دنبال کردم. بنابراین شناخت خوبی از آن‌ها دارم . یک سری از بازیکنان هم شاگرد خودم بودند و به سبک بازی آن‌ها آشنا هستم و فکر می‌کنم با توجه به نوع شناختی که از بازی تیم نساجی دارم بتوانیم نتیجه قابل قبولی مقابل آن‌ها بگیریم.

در نیم‌فصل دوم چند بازیکن جوان برای سپیدرود به میدان آمدند که در نتایج خوب تیم تاثیر داشتند مثل بلبلی آیا این‌ها درزمان شما به تیم اضافه شدند؟

بازیکنان جوان مثل بلبلی که در نیم‌فصل دوم و زمان آقای کریمی به تیم اضافه شده بود ولی فرصت بازی به او نرسیده بود، یا بازیکنان دیگری مثل آهی یا یاری و... که کمتر فرصت داشتند ولی با توجه به جوانگرایی و استفاده از نیروی جوانی و انگیزه بیشتر به لطف آن‌ها توانستیم بهتر ظاهر شویم البته در این بین منکر توانایی و تلاش بازیکنان با تجربه تیم نمی‌شوم بالاخره تلفیقی از تجربه و جوانی به کمک تیم آمد و بهتر از قبل نتیجه گرفتیم.

سپیدرود برای بقا سرنوشتش در دست خودش نیست مطمنا نتایج بازی هایدیگر در بقای شما تاثیر دارد آن بازی‌ها را چطور می‌بینید و حرف خاصی در این مورد ندارید؟

دقیقا درست می‌گویید و به نکته مهمی اشاره دارید انتظار من و باشگاه سپیدرود این است که شاهد یک فوتبال پاک باشیم. من از آقای فرکی در پیکان و منصوریان در ذوب‌آهن که‌اتفاقا مربیان اخلاق مداری هستند توقع دارم قویتر از همیشه بازی کنند مثل همان بازی که مقابل سپیدرود انجام دادند. البته باید بگویم این صحبت هواداران و انتظاری بود که آن‌ها از من خواستند مطرح کنم.شما مطمن باشید نساجی هم مقابل ما بسیار محکم بازی خواهند کرد. و اتفاقا همین هم درست است. جالب است برای شما بگویم زمانی که من مربی استیل آذین بودم آقای فرکی معاون باشگاه بودند و در حالی که ما چند هفته زودتر صعودمان محرز شده بود نگران این بودند که ما مقابل دیگر تیم‌ها محکم بازی نکنیم ولی ایشان دیدند که ما خیلی خوب و محکم بازی کردیم. برای همین هوادران سپیدرود انتظار دارند که پیکان و ذوب‌آهن مقابل نفت مسجد سلیمان محکم بازی کنند. البته این را هم اضافه کنم اگر واقعا حق نفت است که بماند واقعا برای آن‌ها آرزو دارم که به حقشان برسند.

فصل بعد هم در سپیدرود می‌مانید؟

همه چیز بستگی به این دوبازی و نتیجه ای که در انتها کسب می‌کنیم دارد. البته من یک سال دیگر با سپیدرود قرارداد دارم و خود مهم دوست دارم که بمانم چراکه به شهر رشت و این تیم علاقه خاصی دارم. این را هم باید اضافه کنم که اگر شرایط مثل همن روزها باشد کار کردن خیلی سخت است . برای این‌که یک تیم قویتری داشته باشیم باید مدیران بیشتر حمایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز