خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه اول استان گیلان در تنظیم بازار

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۹۷۲

رئیس سازمان صمت گیلان گفت: به گزارش و اعلام معاونت امور بازرگانی وزارت صمت در گردهمایی روسای سازمان های صمت کشور، استان گیلان رتبه اول تنظیم بازار در کشور را کسب کرده است .

به گزارش ایلنا از رودسر، فرهاد دلق پوش طی نشست با روسای اتاق های اصناف، روسای ادارات صمت و مدیران تعزیرات حکومتی شهرستانهای شرق گیلان در محل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رودسر، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضاهای عمومی مصرف کنندگان برای خرید برخی کالاها و مایحتاج و همچنین با عنایت به شرایط اقتصادی موجود در بازار و ضرورت هم افزایی و استفاده از همه ظرفیتهای موجود در اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی جهت پایش و نظارت و کنترل بر بازار با رویکردی پیشگیرانه حائز اهمیت می باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان اضافه کرد: ادارات صمت و اتاقهای اصناف شهرستانها همگام با مرکز استان همواره پیشتاز و طلایه‌دار در صحنه‌های اقتصادی بوده‌اند و امروز نیز به تاسی از منویات مقام معظم رهبری در جهت رونق تولید فعالیت‌های خود را برنامه ریزی می نمایند.

وی تصریح کرد: در واقع روسای ادارات شهرستانها بازوان توانمند مدیریت اقتصادی و زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت در استان هستند.

دکتر دلق پوش همچنین گفت: با توجه به ظرفیتهای موجود در اتاقهای اصناف شهرستانها برای اجرای موفق طرح های نظارتی، می توان تمهیدات لازم را برای پایش و نظارت مستمر عرضه محصولات و قیمت ها به صورت ویژه درماه پر فضیلت رمضان اتخاذ نمود.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا معاونت و نظارت بازرسی سازمان با برگزاری گشت‌های مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی، بهداشت، استاندارد و همچنین کارشناسان اتحادیه‌های مربوطه و…، نسبت به رسیدگی گزارشات و شکایات مردمی در اسرع وقت اقدام خواهد کرد .

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان با اشاره به عملکرد سازمان صمت در حوزه تنظیم بازار عنوان کرد: به گزارش و اعلام معاونت امور بازرگانی وزارت صمت در گردهمایی روسای سازمان های صمت کشور، استان گیلان رتبه اول تنظیم بازار در کشور را کسب نموده است و این امر با نظارت صحیح و تعادل در بازار و ایجاد انگیزه، در نتیجه با کاهش التهاب در بازار و تلاشهای همه اعضای کارگروه تنظیم بازار در کل استان به نتیجه مطلوب رسیده است.

گفتنی است در ادامه فرماندار شهرستان رودسر و سایر حاضرین به ارائه نقطه نظرات و تبیین سازو کارهای مناسب جهت تنظیم بازار و رونق تولید پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز