خبرگزاری کار ایران

تکذیب سقوط هواییمای دولت وفاق ملی لیبی

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۶۶۹

سخنگوی دولت وفاق ملی لیبی صبح امروز- چهارشنبه- سقوط هر نوع هواپیمای نظامی وابسته به این نیروها را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی،‌ «محمد قنونو» سخنگوی نیروهای دولت وفاق ملی لیبی صبح امروز- چهارشنبه- سقوط هر نوع هواپیمای نظامی وابسته به این نیروها را تکذیب کرد.

در همین رابطه اتاق عملیات مشترک وابسته به دولت وفاق ملی طی اظهاراتی به سایت خبری «عین لیبی» تأکید کرد که نیروهای وابسته به دولت هیچ هواپیمای جنگی را از ناوگان هوائی خود از دست نداده‌اند.

این اتاق همچنین توضیح داد که نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی به فرماندهی «خلیفه حفتر» تلاش می‌کنند که خسارت‌های میدانی خود را با پیروزی رسانه‌ای حتی اگر خدعه تبلیغاتی باشد، جبران کنند.

اتاق عملیات مشترک دولت وفاق همچنین در این اظهارات افزود: «این نخستین بار نیست که ادعای نیروهای حفتر درباره سقوط هواپیما مطرح می‌شود. پیش از این نیز نیروهای حفتر در بیش از چند مورد از سرنگونی هواپیماها خبر داده بودند اما این ادعاها پس از حضور یکی از این خلبانان در آمریکا درست چند ساعت پس از انتشار این اخبار باطل شده است».

مرکز رسانه‌ای اتاق عملیات کرامت وابسته به فرماندهی کل نیروهای مسلح لیبی عصر روز گذشته- سه شنبه- با انتشار یک بیانیه تلویزیونی از سقوط هواپیمایی از نوع (اف-۱) وابسته به دولت وفاق ملی به همراه یک خلبان پرتغالی خبر داده بود که اسیر شده است و تصاویر و فیلم‌هایی از بازجوئی این خلبان منتشر کرد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز