خبرگزاری کار ایران

برایم فرقی نمی‌کند کدام تیم قهرمان شود

مهاجری: به بردن پرسپولیس فکر می‌کنم اما بازیکنانم هم باید خود را باور داشته باشند/ خستگی برای پرسپولیس معنی ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۶۲۴

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در استانه بازی حساس تیمش مقابل پرسپولیس اعلام کرد به بردن این تیم در ورزشگاه ازادی فکر می کند.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در شرایط بسیار سختی قرار گرفته چرا که در چهار بازی آخر لیگ برتر باید با مدعیان بازی کند که سه بازی آن هم خارج از خانه است و تمام حواشی و شایعات هم اطراف تیم او است که باعث شده بازیکنانش تمرکز و آرامش لازم را نداشته باشند و فشار زیادی را تحمل کنند اما در نهایت برای او فرقی نمی‌کند چه تیمی قهرمان شود و با توجه به بضاعت و توانی که بازیکنانش دارند سعی می‌کند بهترین عملکرد را در این دو بازی داشته باشد.

 

مقابل سپاهان در اصفهان شکست خوردید. در مورد این بازی صحبت می‌کنید؟

بازی خوبی بود و بچه‌های ما بی‌نظیر بازی کردند و در اصفهان سپاهان را با تمام ستاره‌هایش تحت فشار گذاشتیم. از تک تک بچه‌هایم ممنونم اما روی غفلت گل خوردیم. سپاهان تیم شایسته‌ای است و تمرکز و دقت لازم را داشتند و به گل رسیدند اما ما دقت و تمرکز نداشتیم چرا که حداقل می‌توانستیم گل بزنیم و بازی مساوی شود.

 

پس از این نتیجه به هیچ وجه راضی نیستید؟

نه، اصلا راضی نیستم. یک موقع هست که تیم مقابل شما را تحت فشار قرار می‌دهد و نمی‌توانید کاری کنید اما مقابل سپاهان شروع بازی با ما بود و کنترل بازی هم دست ما بود و موقعیت هم داشتیم اما تجربه بازیکنان با کیفیت آن‌ها باعث شد که نتیجه بگیرند. به هر حال آن بازی گذشت و تمام شد.

 

قبول دارید که گلر شما روی گل اول سپاهان خیلی ضعیف عمل کرد؟

گلر همین است و یک روز خوب و یک روز بد است و به خودش هم گفتم که گلری با توانایی‌های تو نباید چنین گلی بخورد و خودش هم قبول کرد که گل بدی خورده است.

 

در هفته‌های پایانی لیگ چنین گلی مشکوک نبود؟

نه، این‌ها در فوتبال هست و کاری هم نمی‌شود کرد. الان شرایط ما طوری است که با تراکتور بازی می‌کنیم و سپاهان ما را محکوم می‌کند و به سپاهان می‌بازیم و بقیه تیم‌ها ما را محکوم می‌کنند و ما تیم تبانی شده‌ایم. این اتفاقات و شایعات ما را تحت فشار می‌گذارد و عاملی می‌شود که بچه‌های ما زیر فشار باشند. مملکت قانون دارد و فدراسیون و کمیته اخلاق دارد و مگر می‌شود که ما اعتبارمان را خرج تیم دیگری بکنیم. ما با بضاعت و پتانسیل محدودی که داریم تمام تلاش مان را می‌کنیم که بهترین کیفیت را داشته باشیم.

 

چه تصوری از بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دارید؟

بالاخره این هم‌شانس ما است. وقتی یک تیم متوسط در جدول هستیم در 4 بازی آخر با مدعیان بازی داریم که 3 بازی آن هم خارج از خانه است و از ما انتظار معجزه هم دارند. ما جلوی سپاهان چهره یک تیم مغلوب را نداشتیم و اگر‌شانس با ما یار بود چه بسا که برنده هم می‌شدیم اما عدم تمرکز و دقت دست به دست هم داد که نتوانیم به حق مان برسیم. ما در تنها بازی که تحت فشار بودیم بازی اول با پدیده بود که آن هم 20 دقیقه تحت فشار بودیم اما غیر از آن هیچ تیمی نتوانست ما را تحت فشار بگذارد و فوتبال خودمان را بازی کردیم. در 5 بازی گذشته در 4 بازی از داوری ضربه خوردیم که اگر این اشتباهات داوری نبود چقدر می‌توانست برای ما تاثیرگذار باشد مثل بازی با استقلال که همان شروع بازی داور باید روزبه چشمی را اخراج می‌کرد و نکرد. اشتباه داوری هست اما ای کاش یک بار هم به نفع ما بود. ما جلوی پرسپولیس هم با قدرت بازی می‌کنیم اما نتیجه دست من نیست. اطمینان دارم که بازیکنانم مقابل پرسپولیس با تمام وجود بازی خواهند کرد اما نتیجه دست ما نیست.

 

اوضاع پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

پرسپولیس تیم خوبی است و خوب هم نتیجه گرفته است و در سالهای اخیر ثبات خوبی داشته است که باعث شده نتایج خوبی بگیرد و دو بار متوالی قهرمان لیگ شده و نایب قهرمان آسیا شده‌اند و امسال هم‌شانس اول قهرمانی هستند و این یعنی ثبات و مدیریت خوب که باعث شده نتایج خوبی هم بگیرند.

 

پرسپولیس با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ و آسیا خسته نیست؟

پرسپولیس تجربه این روزها را دارد و در این سالها یاد گرفته که در شرایط سخت چطور امتیاز بگیرد و از حداقل‌ها نهایت استفاده را ببرد. خستگی برای پرسپولیس معنی ندارد به‌خصوص که در نیم‌فصل دوم 5-6 بازیکن به این تیم اضافه شدند و از نظر مهره مشکلی ندارد و از بازیکنانش به خوبی استفاده می‌کند.

 

به بردن پرسپولیس در آزادی فکر می‌کنید؟

فکر می‌کنم و اگر بازیکنانم هم خودشان را باور داشته باشند می‌توانیم پرسپولیس را ببریم هر چند که کار سختی است.

 

حضور هواداران پرسپولیس که احتمالا برای این بازی آزادی را پر خواهند کرد کار را برای شما سخت‌تر نمی‌کند؟

این هم از‌شانس من است چون پدیده هم که بودم بازی ماقبل از آخر با پرسپولیس در آزادی بازی داشتیم که پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگید و صد هزار نفر آمده بودند و جشن قهرمانی گرفتند و الان هم همین است. البته بعضی از بچه‌های ما چنین تجربه ای دارند و سعی می‌کنیم تیم مان زیاد تحت فشار نباشد.

 

واقعا برای شما مهم است کدام تیم قهرمان شود؟

نه، من زمانی در تراکتورسازی مسئولیت داشتم و دوست داشتم تراکتور قهرمان شود اما الان‌شانس قهرمانی ندارد. الان دوست دارم تراکتور و پدیده سهمیه آسیا بگیرند اما هر تیمی قهرمان شود فرقی برایم ندارد. امیدوارم هر تیمی که شایسته است قهرمان شود و مبارک آن مجموعه باشد. ما در این دو بازی هم مثل بازیهای قبل نهایت تلاش مان را می‌کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم و واقعا برای ما فرقی ندارد کدام تیم قهرمان شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز