خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده اعلام کرد:

دستگیری سارقان سیم برق و تجهیزات مخابراتی در اهواز

کد خبر : ۷۶۰۵۴۴

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری اعضای باند بزرگ سرقت سیم برق و تجهیزات مخابراتی با 30 فقره سرقت در شهرستان "اهواز" خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق و تجهیزات مخابراتی در شهرستان "اهواز"، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارکنان فرماندهی انتظامی اهواز قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران کلانتری 16 فرماندهی انتظامی "اهواز" با بررسی آثار به جا مانده از سرقت و تحقیقات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه سارق دستگیر شده به همدستی 2 مالخر اعتراف کرد، بیان کرد: ماموران پلیس با اقدامات فنی 2 متهم را شناسایی و دستگیر کردند که در بازرسی از پاتوق آنان مقدار تقریبی 5 تن سیم فشار قوی برق، 5 دستگاه کولر، تعدادی پمپ آب منزل، 3 باطری مربوط به تجهیزات مخابراتی گران قیمت و کمیاب کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: متهمان دربازجویی به 30 فقره سرقت سیم برق و تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان "اهواز" اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز