خبرگزاری کار ایران

به دلیل قوانین آلمان؛ شفر نمی‌تواند سرمربی بنی‌ یاس شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۴۲۱

برخلاف اخبار منتشر شده پذیرفتن هدایت بنی یاس برای شفر از لحاظ مالی به صرفه نیست و بعید است وی راضی به این کار شود.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر بعد از یک سال و نیم حضور در استقلال و بعد از شکست برابر پدیده از کار برکنار شد تا آبی‌ها مجیدی را به عنوان سرمربی موقت خود تا پایان فصل معرفی کنند. بعد از برکناری وینفرد شفر و با توجه به باقی مانده قرارداد این سرمربی ، مدیران باشگاه استقلال مجبور هستند کل قرارداد فصل بعد او را پرداخت کنند مگر آنکه شفر پیشنهاد یک تیم دیگر را برای سرمربیگری قبول کند .

در روزهای گذشته اخباری درباره حضور شفر در تبم فوتبال بنی یاس امارات مطرح شده که البته بررسی‌ها نشان می‌دهد این خبر نمی‌تواند صحیح باشد. نکته مهم این است که چند سال است که کشور آلمان قانون معافیت مالیات برای اتباع خود در کشور امارات را لغو کرده است و بنابراین اگر وینفرد شفر هدایت تیم فوتبال بن یاس امارات را قبول کند باید 50 درصد از قرارداد خود را به عنوان مالیات بردرآمد پرداخت کند و بنابراین او از حضور در تیم های اماراتی استقبال نمی‌کند. جالب این که به صورت کلی سرمربیان آلمانی کم تعدادی در سال های اخیر در فوتبال امارات فعالیت کرده اند که علت آن همین مسئله است؛ اینکه نیمی از دستمزد خود را مالیات می‌دهند.

شفر که برای سفری کوتاه به آلمان رفته بود فردا به ایران باز می‌گردد. او تا اتمام فصل در انتظار تعیین تکلیف با باشگاه استقلال خواهد ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز