خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز گیلان خبر داد:

پاسخگویی به 2300 پیام در سامانه رسیدگی به شکایات شرکت گاز گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۲۳۲

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: این شرکت در سال گذشته به حدود دو هزار و 300 پیام شامل شکایت، درخواست، پیشنهاد و اطلاع رسانی پاسخ داده است.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در سال 97 بالغ بر دو هزار و 300 پیام شامل شکایت، درخواست، پیشنهاد و اطلاع رسانی از طرق مختلف دریافت و در سامانه رسیدگی به شکایات ثبت شد.

وی با بیان اینکه 45 درصد از این میزان را شکایت و 53 درصد را درخواست ها تشکیل داده است، اظهار داشت: کلیه پیام‌های ورودی در سامانه رسیدگی به شکایات شرکت ثبت و کد رهگیری به آن تخصیص می‌یابد و پاسخ آن از طریق مسئولان ذیربط باید در کمتر از 2 روز کاری به متقاضیان ارائه می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: بحمدالله با تلاش و کوشش همکاران روابط عمومی، متوسط زمان پاسخگویی به پیام های مردم به حدود 1/1 روز کاری کاهش یافته است.

اکبر با اشاره به ضرورت پاسخگویی شایسته به مردم و مشترکین گفت: با توجه به اهمیت بررسی دقیق شکایات و درخواست‌ها، کمیته رسیدگی به شکایات بصورت ماهانه تشکیل و اهم موارد دریافتی و پاسخ های ارسالی، مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد و اقدامات بهبود لازم مورد تصویب قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: شرکت گاز استان برای دریافت پیام های مردم و مشترکین عزیز راههای متعددی از قبیل تلفن گویای 3414، سایت، اپلیکیشن، سامانه پیامکی، دفاتر پیشخوان، ایمیل و ... را معرفی کرده  ولی با این وجود  87 درصد از پیام های ورودی از طریق تلفن گویای 3414 ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در ادامه با بیان اینکه بیشترین شکایات وارده مربوط به گازبها و عوامل تشکیل دهنده صورتحساب گاز بوده گفت: گازبها و عوامل تشکیل دهنده آن از جمله عوارض گازرسانی، مالیات بر ارزش افزوده و ... از جمله مواردی هستند که بر اساس قانون بودجه و ضوابط قانونی از مشترکین دریافت می شود و تلاش می شود تا اطلاع رسانی کاملی از نحوه محاسبه آن از طرق مختلف صورت پذیرد.

اکبر در پایان با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بموقع به مشترکین و ارتقای سطح رضایتمندی ایشان، از مردم و مشترکین درخواست کرد تا با بیان مشکلات و ارائه پیشنهادهای سازنده، شرکت گاز استان را در جهت ارائه خدمات هر چه بهتر یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز