خبرگزاری کار ایران

شهدادنژاد: حرف‌های دست‌نشان رنگ و بوی احساسی داشت

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۰۷۳

دوازه‌بان تیم فوتبال مس کرمان نسبت به مصاحبه اخیر نادر دست نشان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آرمان شهدادنژاد دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت مس کرمان پیرامون حواشی اخیر گفت: خودم آن برنامه ورزشی را ندیدم، ولی وقتی صحبت‌های آقای دست نشان را به من انتقال دادند، احساس کردم در آن زمان، ایشان احساسی صحبت کرده‌ و حتی شاید مخاطبشان بنده هم نبوده‌ام.

وی افزود: همه مربیانی که با آنها کار کرده‌ام، می‌دانند که احترام بزرگتر و مربی همیشه برایم واجب و مهم بوده و سعی در رعایت آن داشته‌ام، و آقای دست نشان نیز از این قائده مستثنی نبوده و اگر ایشان صحبتی را هم مطرح کرده‌اند، نظر شخصی‌شان بوده است.

گلر تیم فوتبال صنعت مس کرمان درباره اینکه دست نشان او را مقصر ۵ باخت تیمش دانسته، اظهار کرد: من فقط در زمان آقای دست‌نشان پنج بازی پشت سر هم بازی کردم که ۳ بازی خارج از خانه بود که حداقل امتیاز یعنی مساوی گرفتیم، و دو بازی داخل خانه بود یعنی مقابل گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک که دقیقه آخر پنالتی خراب کردیم. پس اینکه ایشان گفته اند ۵ بازی پشت سر هم مرا بازی داده‌اند و تیم نتیجه نگرفته کمی آدم را به فکر باز می‌دارد.

شهدادنژاد در پایان خاطرنشان کرد: بازهم از مردم شریف کرمان بابت عدم صعود عذرخواهی میکنم، و مطمئنم که بعد از خدا آنها هستند که همیشه فرق بین خوب و بد را تشخیص می‌دهند و تصمیم می‌گیرند. از همه مردم کرمان بابت حمایت همیشگی‌شان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز