خبرگزاری کار ایران

آرولادزه: پرسپولیس قدرتمندترین تیم گروه ماست/ در مورد داور و برانکو صحبتی ندارم

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۰۶۳

سرمربی پاختاکور از برتری مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، شوتا آرولادزه سرمربی تیم پاختاکور پس از بازی مقابل پرسپولیس، گفت:‌ در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشتیم. به دنبال بردهای خوبی بودیم. اینجا میدان بزرگی برای بازیکنان است. تیم ما فوتبال خیلی خوبی ارائه داد. موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد اما بازی خیلی خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم. هواداران در طول بازی انرژی خیلی خوبی به ما دادند و امیدوارم هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند و به ما کمک کنند.

وی در ادامه گفت:‌بازی برای ما خیلی سخت بود. من روز گذشته گفتم پرسپولیس قدرتمندترین تیم گروه ماست. همیشه  خوب است و حمله تیمی خوبی دارد. در نیمه اول سعی کردیم بازی را کنترل کنیم اما پرسپولیس تیم بهتری بود اما در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم، چند موقعیت گل ایجاد کردیم و در نهایت به گل رسیدیم. به خاطر عملکرد خیلی خوب در نیمه دوم برد ارزشمندی به دست آوردیم.من از هوادارانمان تشکر می کنم و این پیروزی تقدیم به آن ها است. 

آرولادزه در مورد گل زنی سرگیف گفت: او یکی از بهترین گل های زندگیش را زد. سرگی معمولا گل های خوب و حساسی را در لیگ و لیگ قهرمانان زده است. به او گفتم که فوتبال خودت را بازی کن و گل بزن. این وظیفه اوست که به خوبی آن را انجام داد.

سرمربی پاختاکوردر مورد صحبت های برانکو که گفته بود داور در بازی تاثیر گذار بود گفت: من نمی‌توانم راجع به صحبت های سرمربی حریف چیزی بگویم. من هم شاید با برخی تصمیمات داور موافق نباشم اما نمی خواهم اینجا در مورد آن صحبت کنم.

وی در مورد مصدومیت بازیکن این تیم و عوض شدن روند بازی گفت: این برای ما قابل انتظار نبود که یک بازیکنمان را به این زودی از دست بدهیم اما ما تنها 11 بازیکن نداریم. ما بیش از 20بازیکن داریم و بازیکن جایگزین هم مطمئنا آمادگی خوبی دارد و در سطح بالایی است. این بازی اولین بازی او در لیگ قهرمانان بود و به خاطر همین تلاش کرد بهترین عملکردش را داشته باشد.

آرولادزه در مورد نوع بازی پاختاکور اضافه کرد: این برنامه ما بود که در بازی آن را به خوبی اجرا کردیم. برای بازی دفاعی اصلا برنامه ای نداشتیم و نمی خواستیم دفاعی بازی کنیم اما بازی سختی بود و شرایط خاص خودش را داشت. بازی هجومی و منطقی سعی کردیم ارائه بدیم و هرگز به بازی دفاعی فکر نکردیم.

وی در مورد اینکه به نظر می رسد وقتی بازیکن جوان را وارد زمین کرد، پاختاکور 10نفره شد، گفت: من اصلا چنین فکری نمی کنم چون بازیکن جوان ما عملکرد خیلی خوبی داشت. 

سرمربی ازبک‌ها در مورد مصدومیت های بازیکنان پاختاکور گفت: مصدومیت بازیکن برای هیچ مربی اتفاق خوبی نیست. امیدوارم بازیکنان مصدوم ما خیلی زود به تمرینات برگردند و بتوانیم در بازی های آینده از آن ها استفاده کنیم. در مورد بازیکنان مصدوم شرایط را بررسی می کنیم تا ببینیم چه می شود. تا فردا صبر می کنیم تا معاینات لازم انجام شود. وقتی مجبوریم هر 4-5روز یکبار بازی کنیم چنین اتفاقی رخ می دهد. ما در چند جام بازی میکنیم. و بازی های سنگینی در لیگ قهرمانان داریم. در این شرایط هر 4روز یکبار بازی می‌کنیم. بازی های سنگین در این شرایط ممکن است برای شما مشکل ساز شود. من امیدوارم وقتی در چنین شرایطی بازیکنان با تجربه ما چنین مشکلاتی برایشان پیش می آید، بازیکنان جوان ما بتوانند کمک کنند.

آرولادزه در مورد بازی بعدی با الاهلی گفت: این بازی در عربستان خیلی سخت است. ما مشکل بزرگی داریم. وقتی در گرما بازی می کنیم باید سبک بازی را عوض کنیم. باید کنترل تنفسی را داشته باشیم و خودمان را با ریتم بازی تطبیق بدهیم. تلاش می کنیم تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز