خبرگزاری کار ایران

ده هزار کارگر در خانه کارگر ایلام عضو شدند

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۸۱۵

دبیر خانه کارگر ایلام از عضویت ۱۰ نفره و بهره‌مندی تعداد زیادی از کارگران از خدمات رایگان خانه کارگر در طول سال خبر داد.

به گزارش ایلنا، هدایت چراغی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: بیش از ۱۰ هزار نفر در خانه کارگر ایلام عضویت دارند و از سال ۹۵ تاکنون سه هزار و ۵۰۰ عضو جدید به خانه کارگر استان اضافه شده است.

وی  با بیان اینکه چهار  نفر نیز در شهرستان‌های مهران، دهلران، دره شهر و سرابله به عنوان رابط خانه کارگر معرفی شده‌اند، افزود: تشکیلات خانه کارگر یک تشکل مستقل کارگری است که در راستای خدمات‌دهی به جامعه کارگری و بازنشستگی تامین اجتماعی از ابتدای سال ۱۳۶۷ در ایلام راه‌اندازی شده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر ایلام در بخش دیگری از مطالب خود در مورد ارائه خدمات رفاهی به اعضای کارگر، افزود: امکانات رفاهی و اقامتی در نقاط مختلف کشور از سوی خانه‌های کارگرسراسر کشور فراهم شده است که کارگران عضو می‌توانند با مراجعه حضوری به امور رفاهی خانه کارگر (ایلام) باارئه مدارک و ثبت‌نام از این امکانات بهره‌مند شوند.

چراغی یادآور شد: طی یک سال گذشته سه هزار و ۱۳۳ نفر از خدمات آموزش قرآن، خیاطی، کامپیوتر، آرایشگری و آموزش زبان انگلیسی به صورت رایگان بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه چهار نیروی انسانی در تشکیلات خانه کارگر ایلام بکارگیری شده، گفت: ۲۵۷ نفر از کارگران ایلامی در تهران اسکان یافتند و ۲۰۰ نفر نیز به آستان قدس رضوی معرفی شدند.

به گفته چراغی، خریداری یک دستگاه خودرو و تعمیر و تجهیز تشکیلات خانه کارگر با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات این تشکیلات است.

وی با بیان اینکه کارگران از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند، گفت: مشکلات حوزه کارگری از دغدغه‌های مهم جامعه است و باید امینت شغلی، پرداخت حقوق کارگران در موعد مقرر در اولویت قرار دارد.

چراغی تاکید کرد: با توجه به شعار امسال مبنی بر سال رونق تولید با تدبیر مناسب، شور و شعور بیشتر در جامعه دمیده شود و حمایت از کارگران و تولیدات داخلی در اولویت کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز