خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری گیلان خبر داد:

جابجایی 5 میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۳۹۷

مدیرکل راهداری گیلان با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر 5 میلیون نفر مسافر طی 758 هزار 804 سفر به مقاصد داخل و خارج استان توسط ناوگان حمل ونقل عمومی سفر کردند گفت:از این تعداد3 میلیون 372هزار و708نفر مسافر در قالب سفر درون استانی بوده است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا نازک کار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده ای استان گیلان اظهار داشت: در سال گذشته  5 میلیون و 50 هزار و 973 نفرمسافر  طی758 هزار 804 سفر به مقاصد داخل و خارج استان  توسط ناوگان حمل ونقل عمومی سفر کردند.

وی خاطر نشان کرد: از این تعداد3 میلیون 372هزار و708نفر مسافر در قالب سفر درون استانی و تعداد1 میلیون 678 هزار 265  نفر در قالب سفر برون استانی جابجا شده‌اند.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل و جاده ای استان گفت: از کل سفرهای انجام یافته105 هزار34 سفر توسط اتوبوس 653 هزارو 770 سفر با مینی بوس و سواری و بقیه بصورت دربستی و طی این مدت  به ترتیب شهرستانهای رشت  با جابجائی2میلیون 771 هزار و 7 نفر مسافر، انزلی با  477 هزار و 443 نفر مسافر و لاهیجان  با 311 هزار و 392 نفر مسافر وبالاترین آمار جابجائی  را به خود اختصاص دادند.

وی در ادامه افزود: در راستای ارتقای خدمات بخش حمل و نقل و دسترسی سریع مسافران به مراکز تهیه بلیط بویژه از طریق اینترنت در سال گذشته بالغ بر2 میلیون نفر اقدام به تهیه بلیط کردند .

وی ادامه داد: بررسی آمارهای پیش فروش اینترنتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته حاکی از رشد 27 درصد بوده است.​

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز