خبرگزاری کار ایران

دبیران جدید کمیته‌های حزب اراده ملت انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۸۹۱

جلسه شورای مرکزی حزب اراده ملت در دفتر مرکزی این حزب برگزار شد که طی آن دبیران جدید کمیته‌های این تشکل سیاسی اصلاح طلب انتخاب شدند.

پیام فیض در گفت‌وگو با ایلنا، با اعلام این خبر، افزود: در ابتدای این جلسه احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت ایران روز کارگر و معلم را به کارگران و معلمان کشور تبریک گفت و بر پیگیری مطالبات صنفی آنان از مجاری قانونی و حذف نگاه امنیتی به هرگونه مطالبه صنفی از این دو قشر تاکید کرد.

وی ادامه داد: افشین فرهانچی قائم مقام دبیرکل حزب اراده ملت نیز با اشاره به تحریم ها و برخی سوءمدیریتها، این دو موضوع را عاملی دانست که معیشت مردم را به شدت تحت الشعاع قرار داده است و به طور مستقیم بر سفره مردم تاثیر منفی گذاشته است.

مسئول روابط عمومی حزب اراده ملت ایران(حاما) با بیان اینکه در این جلسه برای انتخاب رئیس دفتر سیاسی حزب رای گیری شد، اظهار کرد: در پی این رای گیری، مجددا اسماعیل مختاری به عنوان رئیس دفتر سیاسی ابقا شد و همچنین اعضای شورای مرکزی با پیشنهاد دبیرکل برای کمیته های حزب در دوره جدید یکساله، شمس الله افرازی‌زاده را به عنوان دبیر کمیته آموزش، زهره رحیمی را به عنوان دبیر کمیته فرهنگی، علی خلیل پور دارستانی را به عنوان دبیر کمیته امور شعب شهرستان‌ها، علی برقراری را به عنوان دبیر کمیته انتخابات، ابوالفضل مشکینی را به عنوان دبیر کمیته مالی و پشتیبانی، شهرام آقایاری را به عنوان دبیر کمیته اقشار و اصناف، رحیم حمزه  را به عنوان دبیر کمیته مباحث بنیادین، افشین فرهانچی به عنوان دبیر کمیته تشکیلات و فاطمه قدم را به عنوان دبیر کمیته زنان انتخاب کردند.

فیض تاکید کرد: با رای اعضای شورای مرکزی کمیته ای جدید با عنوان "شوراها و مدیریت شهری و روستایی" شکل گرفت و احد رسولی عضو شورای مرکزی و شورای شهر کرج به عنوان دبیر این کمیته انتخاب شد و نیز درباره روند انتخابات امور شعب و مجامع شهرستانی تصمیماتی اخذ و ابلاغ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز