خبرگزاری کار ایران

ماتئو سالوینی:‌

سیاست‌های سخت‌گیرانه ایتالیا و مجارستان اروپا را نجات داد

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۷۶۷

وزیر کشور ایتالیا گفت که پایتخت‌های اروپا در کنترل اقلیت‌های مسلمان قرار دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری یورو نیوز، «ماتئو سالوینی» وزیر کشور ایتالیا، در گفت‌وگو با تلویزیون ملی مجارستان گفت که پایتخت‌های اروپا در کنترل اقلیت‌های مسلمان قرار دارند. 

وی در این مصاحبه گفت: «اگر کنترل ریشه‌هایمان را به دست نگیریم، اروپا بدل به خلافت اسلامی می‌شود.»

سالوینی همچنین دولت‌های چپ‌گرا در قاره سبز را متهم کرد که «مدیترانه را به گورستانی در فضای باز تبدیل کرده‌اند».

وی در رابطه با مسائل زیست‌محیطی نیز ضمن تاکید بر اهمیت «حفاظت از محیط‌زیست»، آن را «حراست از کشاورزی و تجارت‌ از جریان ورود کالاها و محصولات دیگر کشورها» خواند. 

سالوینی در پاسخ به این‌که آیا اتحادیه اروپا از مقام‌های ایتالیا می‌هراسد، گفت: «بله، آنان از ما می‌ترسند. دلیلش هم این است که ما بالاخره توانستیم سر بلند کنیم. به ما گفتند که نمی‌توان قانون حقوق بازنشستگی را تغییر داد، اما ما این کار را کردیم. گفتند که نمی‌توان قوانین مالیاتی را تغییر داد، اما ما این کار را کردیم. گفتند که نمی‌شود جلوی مهاجرت غیرقانونی را گرفت، اما تا به امروز میزان ورود مهاجران غیرقانونی به سواحل ایتالیا ۹۳ درصد کاهش داشته است و این ایتالیایی نیست که بروکسل به آن عادت داشته باشد.»

وی همچنین مسائل امنیتی در اروپا را مرتبط با موج پناهجویان دانست و گفت: «اکنون ثابت شده که بزهکاران و تروریست‌ها در میان پناهجویانی که وارد اروپا می‌شوند رخنه کرده‌اند و پس از آن دست به عملیات تروریستی در سراسر کشورهای اروپایی می‌زنند. سیاست ما مبنی بر ممنوعیت ورود پناهجویان غیرقانونی به اروپا خدمتی‌ست به اروپا، فرانسه، اسپانیا، آلمان و بروکسل. آن‌ها مدام در این‌باره سخنرانی می‌کنند، اما سیاست‌های سخت‌گیرانه ایتالیا و مجارستان بود که آنان را نجات داد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز