خبرگزاری کار ایران

عباسیان: هنوز در شوک برکناری دایی هستیم/ بازی مقابل پدیده برایم خیلی سخت است

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۷۴۸

هافبک سایپا در مورد تحولات اخیر این تیم و بازی با پدیده صحبت کرد.

معین عباسیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای سایپا و تغییر و تحولات اخیر اظهار داشت: در دو روز اخیر اتفاقات زیادی در سایپا رخ داد که ما بازیکنان هنوز خودمان در شوک هستیم و برایمان غیر قابل باور است. خبر برکناری دایی اتفاق ناراحت کننده‌ای برای ما بود و حالا با ابراهیم صادقی که از دوستان خوبم است و مربی آینده‌داری است باید ادامه بدهیم و امیدوارم موفق شود.

وی در مورد غیر منتظره بودن برکناری دایی گفت: واقعاً ما اطلاعی از این اتفاق نداشتیم و مثل مردم از طریق رسانه‌ها از آن مطلع شدیم ولی به نظرم خود دایی می‌دانست که بازی با ذوب آهن آخرین حضورش روی نیمکت است و آماده چنین اتفاقی بود. او به خاطر دفاع از بازیکنان برکنار شد و به نوعی خودش را سیبل ما کرد.

هافبک سایپا در مورد اینکه این تغییرات چه تاثیری روی عملکرد سایپا می‌گذارد، عنوان کرد: نمی‌دانم چطور خواهد شد و باید منتظر باشیم و نتایج دیدارهای آینده را ببینیم. امیدوارم نتایج خوبی کسب شود و بتوانیم در بازی‌های باقی مانده بهترین عملکرد را داشته باشیم.

عباسیان در مورد سطح فنی ابراهیم صادقی و احتمال موفقیت او هم خاطرنشان کرد: صادقی از ابتدای فصل در کادرفنی بوده و کار می‌کرده و حالا کمی مسئولیتش بیشتر و جدی‌تر شده است. او در تمرینات خیلی جدی است و تلاش می‌کند تیم را سختکوش بار بیاورد. امیدوارم در کارش موفق باشد.

وی در رابطه با صحبت‌های مدبر، مدیرعامل باشگاه در جمع بازیکنان و تکلیف مطالبات مالی گفت: در این شرایط اقتصادی که همه چیز گران شده است بازیکنان خیلی از نظر مالی تحت فشار هستند و همه ما مشکل داریم. مدبر هم سر تمرین آمد و قول داد تا قبل از بازی با پدیده 10 درصد پرداخت شود ولی تا این لحظه هیچ اتفاقی نیافتاده و منتظر هستیم.

هافبک سایپا در مورد رویارویی با پدیده هم خاطرنشان کرد: بازی با پدیده برای من خیلی سخت است چرا که تیم خودم است و تیم شهرم است و خاطرات زیادی از این تیم دارم. از همان اول که پدیده شکل گرفت کنار این تیم بودیم ولی قسمت نبود بمانم. بازی خیلی سختی داریم و 3 امتیاز بازی برای هر دو تیم مهم است. پدیده انگیزه بیشتری هم از ما دارد و به دنبال سهمیه است و می‌آید که 3 امتیاز را بگیرد.

وی در مورد وضعیتش برای فصل بعد خاطرنشنا کرد: در این فصل در سایپا خیلی اذیت شدم و از نظر مالی تحت فشار بودیم. فصل بعد قرارداد ندارم و منتظرم فصل تمام شود تا بعدش ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

عباسیان در پایان گفت: بازهم از زحمات علی دایی تشکر می‌کنم. او سوای اینکه مربی بزرگی است، در زندگی شخصی خود انسان بزرگی است و در این مدت که افتخار شاگردی او را داشتم خیلی چیزها یاد گرفتم و امیدوارم هر جا که می‌رود موفق باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز