خبرگزاری کار ایران

نجات خونه به خونه به دست اکبر شاه؛ میثاقیان در بابل می‌ماند؟

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۷۴۵

تنها نماینده استان مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور، یک هفته به پایان مسابقات لیگ، ماندگاری‌اش را تضمین کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خونه به خونه بابل فصل 97-98 لیگ آزادگان را با علی نظر محمدی بسیار بد آغاز کرد و تا اواسط فصل نیز با عملکرد فاجعه بارش در قعر جدول قرار داشت، اما از زمان روی کار آمدن اکبر میثاقیان وضعیت بابلی ها سر و سامان نسبی یافت.

میثاقیان نیز تا پیش از به عهده گرفتن هدایت خونه به خونه، در کارون اروند خرمشهر شرایط بحرانی را تجربه می کرد و پس از سه باخت متوالی با اروند، از سرمربیگری این تیم کناره گیری کرد و هدایت سرخپوشان بابلی را برعهده گرفت.

میثاقیان در همان بازی نخستش با خونه به خونه که در هفته‌ی چهاردهم و برابر نود ارومیه بود، توانست به پیروزی برسد و دومین پیروزی خونه به خونه را تا آن مقطع از فصل رقم بزند و نیم فصل نخست را با 2 برد، 1 مساوی و 1 باخت به پایان رساند.

خونه به خونه در ادامه‌ی فصل نیز گرچه نتوانست درخشش خود در فصل گذشته را تکرار و در قامت یک تیم مدعی ظاهر شود، اما میثاقیان به خوبی توانست تیم پایین جدولی را جمع جور کند و بارقه های امید را در دل مردم بابل دیگر بار روشن نماید.

خونه به خونه با هدایت میثاقیان به 6 پیروزی، 7 مساوی، 6 باخت و 25 امتیاز از 18 بازی رسید و توانست ضمن پیروزی در جنگ بقاء، در نیم فصل دوم (با کسب 18 امتیاز) کارنامه‌ی بهتری را نسبت به نیم فصل نخست (با کسب 13 امتیاز) از خود به جای بگذارد.

همانند فصول گذشته و باتوجه به مصاحبه‌های مالک باشگاه خونه به خونه منبی بر عدم تیمداری در فصل آینده لیگ یک، باید دید که در مرحله اول آیا بابلی‌ها فصل آینده در لیگ یک تیمداری خواهند کرد یا خیر و ثانیا آیا میثاقیان با این عملکرد نسبتا خوب، در بابل می‌ماند یا به ماجراجویی‌اش در شهری دیگر ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز