خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای مطرح شد؛

تبعیض در دکل‌های حفاری/ مگر «ارکان ثالثی‌ها» خرج و خانواده ندارند؟!

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۷۰۶

کارکنان پیمانکاری (ارکان ثالث) شرکت ملی حفاری ایران در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، خواستار بهبود وضعیت شغلی خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران ارکان ثالثِ شرکت ملی حفاری ایران در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل شرکت ملی حفاری، از اوضاع شغلی خود انتقاد کردند.

در این نامه آمده است:

« این روزها اگر می‌خواهید معنی واقعی مظلومیت و تبعیض را دریابید سری به دکل‌ها و کارگاه‌های شرکت ملی حفاری ایران بزنید، کارکنانی را خواهید دید که با نام پیمانکاری یا همان ارکان ثالث که دوشادوش کارکنان رسمی و قراردادی با جان و دل در حال تلاش و زحمت برای پیشبرد اهداف شرکت و گرداندن چرخ اقتصاد کشور عزیزمان هستند اما متاسفانه با بزرگترین تبعیض‌ها و اختلاف حقوق دریافتی میان خود و همکاران رسمی و قراردادی روبرو هستند. حال جناب مدیرعامل سوال اینجاست که چگونه انتظار دارید در فضای کوچکی که همه در کنار هم در آن مشغول به کار و فعالیت هستیم ببینیم که به همکاران رسمی و قراردادی انواع مساعدت‌ها و مزایا(از جمله بدی آب و هوا، کمک رفاهی، اضافه کاری و غیره) تعلق گرفته اما این نیروهای خدوم به صرف اینکه پیمانکاری (ارکان ثالث) هستند از این مزایا بی‌بهره‌اند؟ آیا این مصداق واقعی تبعیض و چند دستگی در میان کارکنان یک شرکت و مجموعه نیست؟ آیا کارکنان پیمانکاری خانواده و خرج و مخارج ندارند؟ یا اینکه تورم و گرانی شامل این کارکنان نیست و فقط مختص کارکنان رسمی و قراردادی است؟

لذا جناب مدیرعامل محترم، انتظار می‌رود به این مشکلات که به جد سبب سرخوردگی، دلسردی و کاهش انگیزه‌ی شدید کارکنان پیمانکاری شرکت ملی حفاری ایران شده، با نگاهی جدی‌تر و انعکاس آن به رده‌های بالاتر وزارت و با هدف حل مشکلات و رفع تبعیض و دغدغه‌های این عزیزان و خانواده‌های آنها نگاه شود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز