خبرگزاری کار ایران

سینک: دو بازیکن نساجی کم کاری می‌کنند؛ باند بازی نداریم

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۵۰۵

بازیکن نساجی مازندران گفت: متاسفانه هستند کسانی که در تیم ما کم کاری می کنند. منظورم دو دستگی و باند بازی نیست. ولی واقعا حیف است.

به گزارش ایلنا، پس از آنکه نساجی قائم شهر نتوانست 90 دقیقه تیم ده نفره صنعت نفت آبادان را شکست دهد  یکی از تلخ ترین  شکست های  این فصل خود را تجربه کرد، شکستی که می تواند تبعات سنگین تری در بر داشته باشد.

بعد از پایان این بازی امید سینک مهاجم این تیم که در این بازی در  ترکیب اصلی نساجی به میدان رفته بود در خصوص این بازی اظهار داشت:« حفظ توپمان در این دیدار خوب بود و تعداد پاس های ما در این بازی نسبت به بازی های دیگر بیشتر بود. ولی برای به دست آوردن پیروزی تیم ما باید یک دل باشد. ضمن آنکه ای کاش با توجه به گرمای هوا، این بازی را به ساعتی دیگر موکول می کردند اما خب این موضوع برای هر دو تیم بود.

مهاجم نساجی در ادامه افزود:« من معتقدم تیم ما از لحاظ فنی مشکل خاصی ندارد و یقه همه تیم های بزرگ را در این جا گرفته ایم. بازی که باید با سه گل می بردیم به این شکل می بازیم. ولی متاسفانه هستند کسانی که در تیم ما کم کاری می کنند. منظورم دو دستگی و باند بازی نیست. ولی واقعا حیف است. وقتی آقایان صنیعی فر و حدادیان از جیب خودشان خرج می کنند و تماشاگرانی که در این هوای گرم به خاطر ما می آیند، ما هم باید خودمان را بکشیم.»

وی در خاتمه تصریح کرد:« آن یکی دو بازیکن هویتیشان مطمئنا تا آخر فصل مشخص می شود. من معتقدم اگر قرار باشد که نتیجه بگیریم باید یکدل باشیم و 11 برادر داخل زمین برود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز