خبرگزاری کار ایران

پس از درخشش در استقلال؛

پاتوسی به تیم ملی آفریقا برمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۵۰۴

پاتوسی بعد از دو سال و نیم دعوت نشدن به تیم ملی کشورش دوباره به جمع ملی پوشان آفریقای جنوبی بازمی گردد.

به گزارش ایلنا، در حالی که پاتوسی برای حضور در استقلال و عقد قرارداد با این تیم به مشکل برخورده بود.  عده‌ای معتقد بودند با اینکه بازیکن آفریقایی استقلال در کارنامه خود بازی ملی دارد ولی این اتفاق مربوط به سال جاری نبوده و به دو سال قبلتر بازمی گردد بنابراین قرارداد او قانونی نیست. با این همه پاتوسی قرارداد خود با آبی پوشان را ثبت کرد.

این بازیکن در استقلال شفر به معنای واقعی درخشید و بازیکن بسیار موثری لقب گرفت. حالا خبر رسیده که عملکرد او باعث دعوتش دوباره اش به تیم ملی کشور شده است.

کیک آف در این مورد نوشته: استوارت بکستر، سرمربی آفریقای جنوبی پس از دو و نیم سال آیاندا پاتوسی را به تیم ملی کشورش دعوت خواهد کرد.

پاتوسی 26 ساله که در شهر کیپ تاون به دنیا آمده است در ترکیب استقلال که یکی از تیم‌های بزرگ استقلال است درخشش قابل توجهی داشته و در چند بازی زمینه ساز برد آبی‌ها شده است. پاتوسی  در ماه ژانویه با قراردادی 6 ماهه راهی لیگ حرفه‌ای خلیج فارس شد.

باکستر در این باره به تمجدید از پاتوسی پرداخت و گفت: آیاندا در میانه میدان و در مرکز تیمش بازیکن پخته‌ای شده است و کاملا عملکرد چشمگیری از خود نشان داده است و در میانه میدان می‌تواند یک تعادل خوبی را به وجود آورد و پتانسیل بازگشت به تیم ملی را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز