خبرگزاری کار ایران

گتوزو: نسل قبلی بازیکنان میلان برای شأن و شخصیت این باشگاه احترام قائل بودند

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۱۹۴

سرمربی میلان بازیکنان حال حاضر این تیم را با هم نسلی‌های خوشد مقایسه می‌کند.

به گزارش ایلنا، جنارو گتوزو سرمربی میلان می‌گوید بازیکنان نسل فعلی فوتبال به هیچ عنوان مانند بازیکنان نسل‌های قبل نیستند.

 

او به خبرگزاری آنسای ایتالیا گفت: «نسل قبلی بازیکنان میلان برای شأن و شخصیت این باشگاه احترام قائل بودند و قوانین را رعایت می‌کردند. گالیانی و برلوسکنی تنها چند بار مجبور به مداخله در امور تیم شدند. بازیکنان آن تیم ذهنیت فوق‌العاده‌ای داشتند. آن تیم تاریخچه‌ای درخشان داشت و بازیکنان برای آن تاریخ و قدمت احترام قائل بودند. الان اما کار خیلی مشکل‌تر است.»

گتوزو ادامه داد: «ذهنیت بازیکنان نسل فعلی تغییر کرده است. زمانی که داشتم از میلان می‌رفتم، می‌دانستم خیلی چیزها عوض شده است. برایم صحبت کردن با لحنی که سال‌ها به شنیدنش عادت کرده بودم، سخت بود. یادم هست اولین روزی که به زمین تمرینی میلانلو رفتم، صورتم را اصلاح کردم و تنها دو تار مو روی سینک مانده بود و به خاطر همان کاستاکورتا مرا زد. خیلی زود فهمیدم داستان از چه قرار است. الان اما ذهنیت بازیکنان فعلی فوتبال متفاوت است و زمان می‌برد آنها به ذهنیتی که ما قبلاً داشتیم برسند اما خب فراموش نکنید که دوره و زمانه عوض شده است. یک مربی باید گروهی از بازیکنان را پیدا کند که آماده‌اند خودشان را برای تیم قربانی کنند و دنبال پیشرفت باشند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز