خبرگزاری کار ایران

کاندیدای دموکرات انتخابات ۲۰۲۰:

تنبیه ثروتمندان، اقدامی آمریکایی نیست

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۷۸۰

یکی از ۲۰ نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ گفت که شکست دادن رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا در سال ۲۰۲۰ سخت‌تر از آن چیزی است که بسیاری از دموکرات‌ها گمان می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «سث مولتون»، یکی از ۲۰ نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰، از «برنی سندرز»، سناتور ایالت ورمانت و «الیزابت وارن»، سناتور ایالت ماساچوست، انتقاد کرد و گفت که آن‌ها لیبرال‌تر از آن چیزی هستند که بتوانند «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری فعلی این کشور را در کارزار انتخاباتی شکست دهند. 

وی گفت که شکست دادن ترامپ در سال ۲۰۲۰ سخت‌تر از چیزی است که بسیاری از دموکرات‌ها گمان می‌کنند، چراکه وی توانسته دل رای دهندگان را به دست آورد. 

مولتون در مصاحبه‌ای در لوس آنجلس گفت: «نمی‌توانیم بیش از حد به آرمان‌های چپ تن بدهیم، وگرنه آمریکای مرکزی از دست‌مان خارج می‌شود.»

وی گفت که پیام نامزدهایی چون سندرز و وارن سبب می‌شود پیروزی در کنگره و «پس گرفتن کاخ سفید» سخت‌تر شود. 

مولتون گفت که گرچه با این ایده که ثروتمندان نیز باید مالیات بدهند موافق است، اما سندرز و وارن می‌خواهند «ثروتمندان را تنبیه کنند» و این کار، آمریکایی نیست. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز