خبرگزاری کار ایران

پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس در انتظار شاگردان برانکو

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۲۸۹

باشگاه پرسپولیس با تصمیم مدیرعامل، اعلام کرد با توجه به اهمیت بازی های پیش رو و به نشانه قدردانی از تلاش های اعضای تیم، پاداش ویژه ای را برای موفقیت در ۴ بازی آینده در نظر گرفته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، طبق این اعلام، با توجه به اهمیت بازی های پیش رو در لیگ برتر و اهمیت نتایج آن برای هواداران پرشور باشگاه و همچنین به نتیجه رسیدن تلاش های طول فصل که هدف از آن قهرمانی بوده و هست، باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد به مانند پاداش ویژه ای که برای پیروزی در دربی، پیکان و بازی رفت مقابل الاهلی در نظر گرفت، پاداشی ویژه سوای فرمول مشخص و تعیین شده در نظر بگیرد. 

ایرج عرب با اعلام این که باشگاه پرسپولیس کاملا واقف است؛ انگیزه و انرژی اعضای تیم در بازی ها، از سر عرق به پیراهن، تلاش برای شادی ده ها میلیون هوادار پرسپولیس و اثبات برتری های فنی ایشان است که تردیدی بر آن نیست.

با این وجود به نشانه قدردانی از صبوری بازیکنان در شرایط سخت و ارج نهادن به تلاش در بازی ها، تصمیم به تخصیص پاداشی ویژه گرفته است.

 البته بالاترین پاداش برای همه ما شادی هواداران و کسب افتخار قهرمانی و ثبت این دوران به عنوان یکی از ادوار طلایی تاریخ این باشگاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز