خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اعلام کرد:

کاهش تعداد سیل زدگان حاضر در اردوگاه های اسکان اضطراری خوزستان/ حضور بیش از ۴ هزار نفر از سیل زدگان در ۲۶ اردوگاه

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۲۸۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: هنوز ۴۶۰۰ نفر از سیل زدگان در ۲۶ اردوگاه اسکان اضطراری حضور دارند که نشان از روند کاهشی و بازگشت مردم به منازل مسکونی خود است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، علی خدادادی اظهار کرد: از آغاز امداد رسانی به مردم آسیب دیده مناطق سیل زده خوزستان، ۹۱ اردوگاه اسکان اضطراری برپا شده است.

وی افزود: با توجه به عادی شدن شرایط مناطق سیل زده و برگشت مردم به شهرها و روستاهای خود، تعداد اردوگاه ها کاهش یافته و به ۲۶ اردوگاه رسیده است.

خدادادی تصریح کرد: این اردوگاه ها کماکان در شهرستان های اهواز، باوی، حمیدیه، شوش، رامهرمز، هویزه، کارون، شادگان و دشت آزادگان مستقر هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خاطرنشان کرد: از ۴ فروردین تاکنون(۵ اردیبهشت) ۱۵۲۱۴۰ نفر در اردوگاه های اسکان اضطراری اسکان شده اند.

وی ادامه داد: جمعیت حاضر در اردوگاه ها، ۴۶۲۷ تن است که به ساعت به ساعت کاهش می یابد.

خدادادی بیان کرد: هم اکنون سه اردوگاه در اهواز، دو اردوگاه در باوی، سه اردوگاه در حمیدیه، چهار اردوگاه در شوش، دو اردوگاه در رامهرمز، یک اردوگاه در هویزه، یک اردوگاه در کارون، شش اردوگاه در شادگان و چهار اردوگاه در دشت آزادگان مستقر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز