خبرگزاری کار ایران

فردا با تغییر بازی می‌کنیم

منصوریان: هواداران مقابل تراکتورسازی ما را تنها نگذارند / کیفیت لیگ قهرمانان آسیا را در لیگ برتر نمی‌بینیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۲۷۶

سرمربی ذوب آهن اصفهان گفت: این دیدار به اندازه بازی پرسپولیس - سپاهان و استقلال - پدیده دشوار است. اگر مراقب نباشیم همانند بازی قبل جریمه می‌شویم. اگر بتوانیم مقابل تراکتورسازی دوام بیاوریم می‌توانیم امتیاز بگیریم و شکل کار خود را تغییر دهیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: آماده هستیم و با تمام وجود و احترام به تراکتورسازی به میدان می‌رویم. تراکتورسازی قطب سوم فوتبال ایران است. برای این که تیم، از حالت انگیزشی خود خارج نشود، هدف خود را تغییر دادم و فولاد و سایپا دو رقیب جدی ما برای این راه هستند.

منصوریان افزود: اگر بتوانیم به رده ششم جدول برسیم یعنی به رده چهارم صعود کردیم. بازی فردا برای ما بسیار مهم است. بازی سختی برای ما است زیرا کمک می‌کند که به رده هفتم برسیم. این دیدار به اندازه بازی پرسپولیس - سپاهان و استقلال - پدیده دشوار است. اگر مراقب نباشیم همانند بازی قبل جریمه می‌شویم. اگر بتوانیم مقابل تراکتورسازی دوام بیاوریم می‌توانیم امتیاز بگیریم و شکل کار خود را تغییر دهیم. در ۵۴ روز وقفه جام ملت‌ها بیشترین سود را بردیم و شکل خود را تغییر دادیم. امروز بیشتر به کارهای تاکتیکی می‌پردازیم و کارهای بدنی را به پس از پایان لیگ موکول کرده‌ایم.

سرمربی ذوب آهن با تمجید از حریف فردای تیمش گفت: تراکتورسازی بازیکنان خوبی مثل دژاگه، شجاعی و حاجی‌صفی دارد که تأثیر زیادی در عملکرد این تیم دارند. همچنین بازیکنان خارجی این تیم استخوان‌بندی این تیم را تشکیل داده‌اند و سه بازیکن فصل قبل ذوب آهن یعنی مهدی‌پور، اسماعیلی‌فر و پهلوان وظیفه دوندگی در این تیم را به عهده دارند. تمام این بازیکنان دست به دست هم داده‌اند تا تیم خوبی را تشکیل دهند. تیم ما هم دستخوش تغییراتی خواهد شد زیرا بعضی بازیکنانم از لحاظ بدنی تحلیل رفته‌اند. به هیچ وجه دیدار با تراکتورسازی را فدای لیگ قهرمانان آسیا نمی‌کنیم و با تمام قوا برابر این تیم قرار می‌گیریم. فشردگی مسابقات باعث شد تا بدانیم که چگونه در چند جام باید به میدان برویم و نتیجه بگیریم و بتوانم از جوانانم هم استفاده کنم. دیدار با الوصل بازی حیاتی برای ما بود.

منصوریان در واکنش به دو شکست اخیر تراکتورسازی و شرایط پرحاشیه این تیم گفت: این موضوع شمشیر دو لبه است. یک لبه آن انگیزه زیاد این تیم برای جبران آن نتایج است و این بازی می‌تواند نقطه عطفی برای تراکتورسازی باشد و لبه دیگر آن سومین شکست متوالی و بیشتر به حاشیه رفتن این تیم است. مدیریت این شمشیر دو لبه بر عهده سرمربی تراکتورسازی است.

وی درباره فرصت سوزی شاگردان خصوصا برابر الوصل گفت: بحث فرصت سوزی را از زبان بسیاری از مربیان می‌شنوید. گاهی اوقات چنین موقعیت سوزی‌هایی پیش می‌آید که تعداد این فرصت‌سوزی‌ها در فوتبال اروپا کمتر است. کیفیت لیگ قهرمانان آسیا را در لیگ برتر نمی‌بینیم. برای بازیکنانم رونالدو را مثال زدم که خیلی خوب بازی می‌کند و بازیکنی معمولی نیست. در لیگ ایران تنها اشکان دژاگه چنین کیفیتی دارد. بقیه بازیکنان همواره توپ را می‌دهند و سپس توپ‌گیری می‌کنند. در دیدار پرتغال برابر ایران، اگر توپ دقیقه پایانی ایران گل می‌شد، رونالدو تا پایان حسرت فرصت‌سوزی‌اش در ضربه پنالتی را می‌خورد. این اشکال در تیم ما است و باید آن را رفع کنیم.

وی ادامه داد: از هواداران تیم‌مان تشکر می‌کنیم زیرا هم هوادار ما هستند و هم هواداران سپاهان. در دیدار با پرسپولیس که ورزشگاه را پر کردند برای لیگ قهرمانان خیالم از پر شدن ورزشگاه راحت شد. امیدوارم آن‌ها در دیدار فردا ما را تنها نگذارند زیرا تراکتورسازی با هجمه خاصی وارد یک شهر می‌شود. سعید آذری درست می‌گفت و هواداران تراکتورسازی نمی‌توانند از داربست بالا بروند و جای هواداران ما را بگیرند. معتقدم که هواداران فردا ما را نباید تنها بگذارند. این مشکل که هر که زودتر بیاید، صندلی نصیبش می‌شود باید حل شود زیرا آدم‌ها وقت خود را از سر راه نمی آورند. از هواداران می‌خواهم یک ربع زودتر به ورزشگاه بیایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز