خبرگزاری کار ایران

ادیانی در تذکر شفاهی:

اراده محکم مجلس در طرح تقویت جایگاه سپاه علیه آمریکا دیده نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۵۶۴

نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح دوفوریتی تقویت جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر آمریکا اراده محکم مجلس دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی ارجاع جزئیات طرح دوفوریتی تقویت جایگاه سپاه در برابر آمریکا به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی علی ادیانی در اخطاری گفت: دو فوریت این طرح با رأی کم نظیری به علت نوع برخورد ملت ایران نسبت به پلشت‌اندیشی شیطان بزرگ به تصویب رسید اما برخی واژگان آن به خصوص در مواد (۲)، (۵) و (۷) در تغایر با بند (۱۶) اصل (۳) و برخی مواد دیگر قانون اساسی است.

نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه این مصوبه باید مجموعه سیاست‌ها و قوانین کلی کشور را مد نظر قرار دهد و به درستی تبیین شود، عنوان کرد: این طرح در کمیسیون امنیت ملی چکش‌کاری شده اما اراده محکم مجلس در آن دیده نمی‌شود و باید از واژگانی متناسب با منافع ملی و سیاست خارجی جمهوری اسلامی استفاده شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: معتقدیم این طرح باید به کمیسیون امنیت بازگردد تا نفی سلطه گری در آن اعمال شده و برازنده طرح مجلس باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز